My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

Gehaakte bloemen

Geïnspireerd door het mooie weer en al de bloemen in huis heb ik de haaknaald ter hand genomen en een hele stapel bloemetjes gehaakt. Ik heb al wel een plannetje om iets te gaan doen met al die gehaakte bloemen. Hoera: een project! Ben benieuwd of het lukt zoals ik het in gedachte heb.

Wil je zelf ook een bloem haken? Bekijk dan mijn patroon voor een gehaakte bloem! Veel plezier.

-----------------------------------------------------------------------
Inspired by the sunny weather and the flowers at home I took my crochet needle and started to crochet a bunch of flowers.  I do have a little plan of what to do with them. Yay: project! Hope that it works out like I have in mind.

Want to crochet a flower? Check out my pattern for a crochet flower! Have fun.

4 opmerkingen

  1. Leuke bloemen, ik ben al benieuwd naar wat je ermee gaat doen!
    Groetjes & veel blogplezier,
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie bloemetjes! Ik ben benieuwd wat je er mee gaat maken... En bedankt voor je enthousiaste reactie op creJJtion, heel leuk!
    liefs, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Happy in Red. Oh I love these flowers! Is this your own pattern? So so pretty. Happy to see you at Tangled Happy. Thanks for your comment. You have a wonderfully colorful blog. So happy I came by. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. These flowers are very pretty. I just love them. You have a nice blog. Thanks for stopping by my blog and for your comment.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!