My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

Happy in Red!

Welkom bij 'Happy in Red', mijn blog over alle dingen die me blij maken. En dat zijn er gelukkig nogal wat: van reizen tot lekker eten en van mooie kleuren tot prachtige natuur.

Waarom Red? Tsja, dat is mijn haarkleur. Natuurlijk niet zo leuk toen ik nog klein was en allerlei bijnamen naar mijn (rode) hoofdje geslingerd kreeg, maar inmiddels ben ik er heel blij mee. Lees en bekijk wat ik allemaal doe en meemaak en laat vooral eens een berichtje achter!
------------------------------------------------------------------
Welcome to my blog 'Happy in Red', about all things that make me happy. And lucky for me: loads of stuff makes me happy. Travel, good food, gorgious colours and nature.

Why Happy in Red? Well, that's the colour of my hair. Wasn't that much fun when I was little and people called me names. But now I couldn't be happier with my red hair! Have fun reading my blog and leave a message if you like.

Geen opmerkingen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!