My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

Kleurrijke zaterdag

Genoeg kleur vandaag op deze grijze, regenachtige zaterdag. Tijdens mijn naailes mijn kussensloop afgemaakt. Officieel mijn eerste (gelukte!) naaiproject! Best een beetje trots, want... in de achterkant zit een rits. En volgens mijn schoonmoeder "is ergens een rits inzetten het moeilijkste dat er is". Dat heb ik dan maar mooi geflikt! Leuk retro-bloemetjesstofje toch? Het volgende naaiproject is een tas.

En omdat ik het niet laten kon, heb ik nóg meer bloemen in huis gehaald. Ik bedoel: narcissen in zo'n vrolijk emmertje, die kon ik echt niet laten staan.

Fijn weekend nog!

---------------------------------------------------------------------
Another grey and rainy Saturday, but lucky for me: my Saturday was plenty colourful. During sewing class I finished my pillow case. Officially my first succesful sewing project. I am beaming, 'cause in the back of the pillow case I've put in a zipper. And according to my mum-in-law "putting in a zipper is the most difficult thing there is". And I did it! Nice retro flowery fabric isn't it? My next sewing project will by a purse. 

And because I just had to: I bought more flowers! I mean, those daffodils in such a cute little bucket. I Couldn't just let them sit there at the supermarket :-)

Happy weekend!

2 opmerkingen

  1. Wat een leuk kussen! Keep up the good work!
    En er is nieks beter tijdens grijze dagen als vandaag dan leuke lente bloemen in huis halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een mooi kussen geworden en nog wel met rits;)

    Keep up the good work! Ik heb me aangemeld als volger.

    Hartelijke groetjes Mandy

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!