My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

Uit Peru

Veel mensen vinden hun schoonmoeder maar vervelend, maar die van mij is een schat. En daar ben ik heel erg blij mee natuurlijk. Bovendien weet ze precies wat ik mooi (en belangrijk) vind. Vandaag kreeg ik zo'n mooi cadeau van haar: deze armband uit Peru. Mijn lief en ik zijn aan het sparen voor een reis naar dit mooie land, dus dat had ze goed onthouden. De armband is van Unicef (waar zij vrijwilligster voor is), dus door deze te dragen (en dat zal ik zeker veel doen) ondersteun ik ook nog dit goede doel en de plaatselijke kunstenaars. Zo blij!

----------------------------------------------------------------------

Many people don't get along with their mother in law. But I'm not one of them. My mum in law is really great and I am really pleased about that. She knows exactly what I like and what's important to me. Today she gave me this fantastic gift: a bracelet from Peru. My love and me are saving up for a trip to Peru, so this is so thoughtful. The bracelet is from Unicef (my mum in law is a volunteer for them), so by wearing this I will also support them and the local artists! So chuffed!

Geen opmerkingen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!