My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

Beetje lente

Een zonnetje en zacht lenteweer. Dan ben ik eigenlijk de hele dag buiten! Maar in een rustig moment toch nog wat geëxperimenteerd met wat (Japanse) bloemen haken, zó verslavend! De witte Japanse bloem is precies dezelfde als de rode Japanse bloem die ik eerder blogde. Hij is zo veel kleiner, dankzij fijner katoenen garen en een haaknaald van 2,5 mm. Het vierkantje met de bloem vind ik ook best aardig gelukt. Op de achtergrond een etuitje dat ik een tijd geleden heb gehaakt om mijn gestaag groeiende verzameling haaknaalden in toom te houden. Lekker vrolijk allemaal. Van mij mag de lente aanhouden!
-----------------------------------------------------------------------
The sun was shining and the temperatures are rising. This means I'm outside for most part of the day. But during a quiet moment I still got around to some crochet, again with the (Japanese) flowers. I can't help it, they're so addictive! The white flower is exactly the same as the red flower that I blogged about before. Though it's so much smaller thanx to fine cotton yarn and a 2.5 mm hook. The square with the flower is also quite nice I think. In the back there's a little puch I made to keep my slowly growing family of hook. Everything looks colourful and happy. Spring can stay!

4 opmerkingen

  1. Hello, I got your message on The Flower Bed Blog but you have no email address in your profile so I can't email you. If you would like me to add you to the contributors list then please email your email to me :) You can find my email in my blogger profile or via my blog. Rachael Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Esther,

    Ik zag net je mailtje over het dekentje. Maar ik heb geen e-mail adres van je om het naar toe te sturen. Wil je me nog even je mail adres laten weten? Dan stuur ik het patroon naar je toe!

    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful flowers and amazing crochet flowers! We are having a beautiful weather as well:) Have a lovely afternoon
    Kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely flowers and such neat stitching. Where did you get the pattern from?

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!