My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

Gehaakte beestjes

Beestjes haken lijkt mij nog een heel gedoe. Vooral veel friemelen en prutsen. Een collega wilde onlangs enthousiast een pinguïn haken, maar 'na zo mijn best te hebben gedaan, leek het helemaal niet op een pinguïn. Hij was helemaal scheef'. Ja, best lastig, beestjes haken. Maar als ik dan naar de leuke Give Aways bij José Bianca's Warenhuis en Annemaries Breiblog kijk denk ik: misschien moest ik het toch maar proberen, beestjes haken. Zo'n gezellige kikker of octopus, een blije krab of een lief konijn voor Pasen. Best gezellig zo'n beestenboel.

----------------------------------------------------------------------
To crochet animals seems like a tough job to me. A lot of wriggling and  putzing. A colleague of mine was enthousiastically crocheting a penguin 'But even after all my efford, it didn't even resemble a penguin. It was all odd'. See, amigurumi is hard work. But when I looked at the Give Aways at José Bianca's Warenhuis and Annemaries Breiblog I keep thinking that it would be worth it to give it a go and crochet a cozy frog or octopus, a happy crab or a sweet bunny for Easter. What a fun farm it would make.

3 opmerkingen

  1. Hoi Esther,
    Dank je wel voor je deelname aan en je blogpost over mijn give away :-)
    Groetjes
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awww...they are really sweet and I love the crab! Happy Monday, darling
    Kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi...l agree love the little creatures but so fiddly to make...good luck if you give it another go
    Glad you like the garden antics lol...will be glad to see it finished and l can just sit in it for once lol...getting far too old for all this digging
    Hugs Suz x

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!