My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

Boekenweek

Het was Boekenweek. En van Boekenweek word ik heel blij. Want ik houd van boeken. Alle boeken. Van romans, thrillers, chicklits, literatuur, fotoboeken, reisboeken en nu ook een nieuwe gevaarlijke verslaving: haakboeken. Daarom staat nu Jan Eaton tweemaal in de kast. Hip Haakwerk zag ik al eens bij de bieb en is zo leuk. En 200 vrolijke blokken: ja, die wil ik ook! 'De Kraai' van Kador Abdulah kreeg ik er als Boekenweekgeschenk gratis bij. Is het heel erg dat ik toen meteen dacht: 'Oeh, leuk blikje'?


---------------------------------------------------------------------
This week it was 'Week of Books' in Holland. And Bookweek makes me happy. I love books. All books. Novels, thrillers, literature, chicklit, photo books, cook books, travel books and now also a new and dangerous addiction: crochet books. So now Jan Eaton is in my bookcase, twice. Couldn't resist her book on the basics of crochet (the purple one on the right) and the thought of 200 colourful blocks to crochet made me so happy, just had to have that too! As a 'Book Week 2011' gift I got 'The Crow' by Kader Abdolah for free. Is it bad that my first thought was: 'Oooh, cool tin'?

3 opmerkingen

  1. All those crochets are beautiful and I also love books, sweetie
    Happy Tuesday
    Muah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ps: I’m hosting an amazing GIVEAWAY today! You can win 2 adorable tea towels and a mug!

    Kisses and hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, nee, het blikje valt mij ook meteen op hoor :-). Heerlijk hè, boeken. Ik heb hetzelfde: allerlei leesboeken zijn prima en de nieuwe verslaving is zelfmaak-boeken. Naaien, haken, breien, theemutsen breien, bloemen haken...geweldig en om van te genieten!
    liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!