My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

Nieuw haakproject

Met de start van de lente kreeg ik ook zin in een nieuw haakproject. Ik ben gek op het haken van bloemen én gek op het haken van vierkanten. De oplossing is gemakkelijk: een bloem in een vierkant haken. Ik heb dit bleekrode garen gekozen. Zo mooi. Een heerlijk warme kleur, maar ook erg licht. Wat een fijne combi. Vier vierkanten zijn af en ik moet er nog een heleboel, maar het begin is er! Net als de lente.


-----------------------------------------------------------------------
With the start of spring I also felt the urge to start a new crochet project. I love to crochet flowers ánd squares, so the choice was easy really. A flower in a square! I chose this pale red yarn and I am just totally in love with the colour, it's so warm yet the material is so light. A great combination. Four squares are finished and I need many more for my project. But, the start is there, just like spring!

4 opmerkingen

  1. Love the squares, looking forward to watching the pile grow. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie bloemenvierkantjes!!! Ik zou heeeel graag willen weten waar ik dit patroon zou kunnen vinden, of zou je het misschien met mij willen delen? Misschien in ruil voor iets van mijn website www.lapjekatoen.nl? Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dat is puur jeugdsentiment... Mijn moeder haakte een oranje sprei (2 pers. bed) met net zulke vierkantjes. Ik weet niet waar het gebleven is, maar kwam laatst een foto uit de jaren 80 tegen met mijn ma op het bed bedolven onder de oranje vierkantjes die ze in elkaar zette. Geweldig. Ik wacht gespannen af op het resultaat. Groet,
    Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love that colour. They are beautiful. Happy Tuesday, my dear
    Kisses

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!