My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

Overal vandaan

Oké, ik blog nog niet zo heel lang, maar toch is het tijd geworden om jullie te vermoeien met één van mijn grootste passies: reizen. Ik ben gek op reizen! Ik mag het zelfs weleens voor mijn werk doen en dan schrijf ik er artikelen over. Dan voel ik me heel bevoorrecht.

En als ik op reis ben doe ik dit: ik koop leuke, gekke, aparte en bijzondere kaarten en neem ze mee naar huis. Als ik dan iemand een kaartje wil sturen, voor een verjaardag, om beterschap te wensen of gewoon 'voor de leuk', kan ik iets bijzonders sturen. Ik kwam vandaag een aantal verdwaalde kaarten tegen van een reis van vorig jaar (Australië!) en heb ze in de stapel gestopt. Dit is wel een leuke greep uit mijn enorme collectie.

Er zitten kaarten tussen uit onder andere Dublin, Sevilla, Kopenhagen, Pamplona, Berlijn, Australië en Barcelona. Kan er niets aan doen, maar hiervan ga ik toch dromen van een nieuwe reis!

--------------------------------------------------------------------

Alright, I haven't been blogging so long but I think it's time I bother you with my ultimate passion: travel. I love travel and the best part is: I get to do it for work sometimes and write articles about it for a magazine. 

When I travel I buy or take silly, crazy or special cards and take them home. Then when I want to send someone a card for their birthday, to get better soon or just to say hi I can send something out of the ordinary. Today I found cards from one of my last trips (to Australia!) and put them on my stash. there are some nice once there already. I have postcards from (for example) Dublin, Seville, Pamplona, Copenhagen, Berlin, Australlia and Barcelona. And now I can't help but dream about my next trip....

Geen opmerkingen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!