My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

Yarn

Bij het garen kopen let ik eigenlijk alleen maar op de kleur. Vind ik het een leuk kleurtje: hoppa, in de tas. Het maakt me niet uit waar het garen vandaan komt. Dus inmiddels heb ik een aardig stapeltje garen om te haken: van Wibra, Euroland en de 'echte' wolwinkel. Gezellige kleurtjes toch! Maar... welke kleuren passen goed bij elkaar en wat ga ik ermee maken? Tips?

-----------------------------------------------------------------------

When I buy yarn I don't really look at what I'm buying, I just look at the colours. If I see a colour I like, it's in my bag! Also, I don't really mind at what kinda store I but it. So at the moment I've got quite the stash of yarn from dollar/1 euro shops and 'real' yarn shops. Don't the colours look great! Now, wich colours would go well together and what to make with them? Hints and tips anyone?

4 opmerkingen

  1. Leuk, bedankt voor je adresje in Sevilla!! We zijn er op dit moment niet hoor, het zijn foto's uit het archief! Ik zou er best graag willen zijn :-). Leuke blog heb je! Wij gaan binnenkort een haakworkshop doen, dus ben benieuwd of we ook 'aangestoken' worden :-).

    Groetjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. i love yarn things - mixing the colors can be so fun!

    I’m hosting a give-away and would LOVE for you and ALL BLOGGERS to
    Join Custom Sign Give-Away last day to join is tomorrow!

    *kiss kiss*
    Erika
    ~Tiptoe Butterfly~

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren heb je verzameld! Bloemen zijn inderdaad leuk om er mee te maken. En heb je al eens een gestreept dekentje geprobeerd? Daar ben ik op dit moment verslaafd aan :-).
    Liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oe mooie kleurtjes!! Ik kies ook altijd op kleur en minder op materiaal (hoewel ik steeds vaker voor katoen kies) Iets voor je interieur? Kruk/stoel hoesje of een plaid? Of een heel fleurig vestje met strepen....

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!