My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

Vintage vondst

Daar stonden ze, een beetje zielig en onzeker met z'n drieën. Vroeger waren ze met vieren, dus nu incompleet. Maar ach perfectie. Perfectie is 'zo vorige week dinsdag'. Die vrolijke jaren '70 bloempies zijn toch onweerstaanbaar? Niks aan te doen: ze moesten mee naar huis. Lang leve het Kringlopen.

 -------------------------------------------------------------------
There they were standing, just the three of them, a little sad and insecure. There used to be four, so they were feeling incomplete. Pah, but who needs perfection anyway? Perfection is 'so last Tuesday'. Couldn't resist the look on those seventies flahrz, they just had to come home with me. I love thrift shopping.

6 opmerkingen

  1. Herkenbaar en helemaal leuk! :-)
    Groetjes
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. They are really pretty! Have a fantastic day, my dear
    Happy Thursday

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Esther, doordat jij mijn blog gevonden had...heb ik nu de jouwe gevonden! Wat een leuke variatie...maar vooral je haakwerk trekt mijn aandacht natuurlijk. Lieve kopjes heb je gevonden...kringloop is hier nog niet zo heel groot, maar stilletjes aan begint het te komen. Trends verschillen echt per land! Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Esther, ik hoop dat je nog naar Zeeman gaat en daar wat oranje wol voor mij kan krijgen. In Vlaardingen is nog volop rood, misschien kunnen we ruilen?
    Mijn eigen zoektocht heeft nog geen oranje opgeleverd en ik wil het zo graag hebben, Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh, they are lovely :)I bought a fab set of Rpyal Doulton for the apartment we let - 30 pieces for 20 euros. Gotta love a bargain?

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!