My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

Globetrotter

Er zijn twee dingen die ik echt het allerliefste doe: schrijven en reizen. Van het eerste heb ik mijn beroep gemaakt. School voor Journalistiek doorlopen, gewerkt bij kranten, tijdschriften en websites. En mijn tweede passie reizen kan ik wel eens met het allerleukste beroep ter wereld (want dat heb ik als journalist en redacteur toch!) combineren.

Vorig jaar ging ik met mijn lief naar Australië en bij terugkomst werd me gevraagd of ik wat goede tips wilde schrijven voor het boek 'Hoe word ik wereldreiziger'. Maar natuurlijk! En vandaag kwam het boek uit. Zo blij. Tis een leuk stuk geworden.

Dus droom je over een wereldreis, neem dan vooral eens een kijkje in 'Hoe word ik wereldreiziger'!

~En ja, dat ben ik op de foto, al kangoeroe voederend!!~

------------------------------------------------------------------------

There are two things in this world that I love the most: writing and traveling. I studied journalism and was lucky enough to make a living out of my first passion. I worked for newspapers, magazines and websites. And sometimes I am lucky enough to combine my first passion with my second one, traveling.

Last year my love and me travelled Australia and when I returned I was asked to write a chapter for the book 'Hoe word ik wereldreiziger' (How to become a globe trotter) and give hints and tips about Down Under. Of course! And today the book was released. Yay!

So if you know how to read Dutch and you feel like traveling the world: check out 'Hoe word ik wereldreiziger'! 
 
~And yes, that's me feeding a kangaroo!~

7 opmerkingen

  1. Hé, dat boek heeft mijn zoon! Ik ben snel naar boven gerend, maar hij heeft de uitgave van 2009. Heb je daar ook een bijdrage aan geleverd?
    Het is een vreselijk leuk boek... Een jaar of twee geleden had m'n zoon wilde plannen om samen met een vriend naar Australië te gaan...
    Als het boek in de boekhandel ligt, ga ik snel eens even kijken naar jouw tips!
    Supergoed van je en heel logisch dat je blij en trots bent op zoiets..
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo! Nee, ik heb meegewerkt aan de herdruk van 2011 en ik heb ook geschreven voor 'Hoe overleef ik als expat' uit dezelfde serie! Leuk dat je zoon het boek heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wish I could read Dutch as I feel I am missing out on so many wonderful Dutch blogs - so thanks for translating!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel voor de tip op mijn blog. Ik ga even kijken bij webinars.
    Groetjes
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastic, darling..Congrats on the book release! Have a lovely afternoon. Kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  6. That's amazing! Congratulations! It's inspiring to read about people who have followed their passions and made a career out of it.

    By the way, I love the name of your blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!