dinsdag 10 mei 2011

I speak whale...

Herinneren jullie je Finding Nemo nog? Tuurlijk toch! Ik heb de film al een paar keer gezien en moet altijd enorm grinniken om Dorie en dan vooral om 'I speak Whale', hilarisch. En ik moest toch zo aan Finding Nemo denken toen ik deze gezelligerds maakte voor mijn collega!
--------
Do you guys remember Finding Nemo? Of course you do! I have seen the movie quite a lot of times and Dorie always makes laugh, especially the 'I speak Whale' part. Hilarious. So I really had to think of Finding Nemo when I was making these fellas for my colleague.


Het patroon is van Craftiness is not optional. Schattig toch!
---------
I found the pattern at Craftiness is not optional. So cute.


Mijn collega gaat met zwangerschapsverlof en heeft al een zoontje. Vandaar dat ik twee walvissen maakte. Was geen straf hoor! En ze was er erg blij mee.
---------
My colleague is going on maternity leave and already has a little boy. That's why I made two whales. I sure didn't mind. She was very happy with them. Yay!

~Now common people: speak a little whale!~

PS. Debi from Crochet Crafts & Gardening already tried and made my crochet flower! She also posted about it. Thank you Debi! So, who else has tried it? Let me know, I'm so curious!

12 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk en ik houd van blauw, zijn ze groot of kussenformaat? of gewoon sier... groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanx ;-) Het zijn twee kleine knuffels, ongeveer A4 formaat. Mijn collega houdt niet van kleuren/motieven die 'typisch' voor een jongen of meisje zijn, dus deze leken me wel wat!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk zijn ze! haha ik hou van het 'I speak whale' stukje, Dora is great :D! Wat heb je een ontzettend leuke blog, we gaan je volgen :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love the movie and those are totally adorable. So cute! Hugs and kisses, sunshine

    Ps: I’m hosting a beautiful dress GIVEAWAY today! Just in time for summer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi!!! En wat een mooi haakwerk toch allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, die 'splash' boven de vissen is geweldig (en de vissen zelf ook.)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi zeg, leuke stofjes ook! Ik ga je volgen hoor, groetjes priscilla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very cute! Love the paisley fabric!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...