My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

Amigurumi

Oké, ik zag er een beetje tegenop. Want beestjes haken leek me toch maar een hoop gepruts. Maar toen ik een patroon tegenkwam voor een gehaakte vis kon ik het niet laten! Dus hier zijn ze: mijn eerste amigurumi (leuk woord voor Scrabble)! Blub!

------------------------------------------------------------------------
It seemed really tough, 'cause amigurumi seemed as hard as the word itself (nice for Scrabble, pff!). But when I found a pattern to crochet a fish, they seemed so cute I just couldn't help myself. So here they are: my first amigurumi!

4 opmerkingen

  1. Leuk leuk leuk!!!!!!! (als je er veel wilt maken, ik heb er een aquarium mee gemaakt : http://vicarnosmama.blogspot.com/2011/03/blub-visjes-voor-de-jarige.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. well done your first attempt at amigurumi is so so sooooo cute, i haven't tried any yet but am encouraged to now :)
    Karen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een liefjes blub blub......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel voor de lovende woorden over mijn gehaakte kikker.

    Als je deze vis kan haken moet kikker ook lukken hoor! Alleen is Kikker typisch zo'n haakwerk wat je moet doen als er niemand om je heen loopt want je moet wel heel goed tellen en opletten. Maar hij is beslist niet moeilijker dan de visjes die je hebt gemaakt, echt niet!

    Groetjes,
    Marièlle

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!