My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

Hippe Markt Utrecht

Even in het zonnetje over de Hippe Markt in het Griftpark in Utrecht gelopen, heerlijk. Een paar jaar geleden heb ik pal tegenover dit park gewoond en het is nog steeds één van mijn favoriete plekken van de stad. Een markt met leuke handgemaakte spullen ín dit leuke park? Daar moest ik bij zijn :-)
-----------
Walking in sun, looking at all the goodies at Hippe Markt in Griftpark Utrecht was just lovely. I used to live across from this park a few years ago and it's still one of my favorite places in the city.

Zulke leuke spullen allemaal! Wat ontzettend leuk dat mensen van hun creativiteit hun beroep kunnen maken. Het was lekker druk en ik heb wat leuke (web)winkeltjes ontdekt, zoals Spool me, Mijn pakkie an en Pinka.
-----------
Great goodies everywhere. I love how people can make a business out of their creative ideas. There was quite a crowd out there and I discovered some nice (web)shops, like Spool me, Mijn pakkie an en Pinka.

En of ik nog wat gekocht heb, vragen jullie. Maar natúúrlijk!
----------
And did I buy something, you ask. But of course!

Tilda stoffen (hoe zálig, wat een heerlijke kleuren) en hele coole vintage knoopjes. En ja, ik had écht nog meer stofjes nodig. Deze had ik namelijk nog niet ;-)

----------
Tilda fabric (how lush, gorgious colours!) and very cool vintage buttons. And yes you all, I really needed more fabric. I didn't have these ones yet, you know ;-)

En deze twee snoepjes, cute of niet?
-----------
And these two cuties. Aren't they sweet!

~Zin om te gaan? Morgen is het ook nog Hippe Markt. Dus óp naar het Griftpark in Utrecht!~ 

21 opmerkingen

  1. Hoi Esther,

    Dank je wel voor je leuke reactie op mijn blog! De hippe markt in Utrecht ziet er erg de moeite waard uit. Daar had ik ook graag naartoe gegaan. Wat een leuke spulletjes verkochten ze!

    Een gezellige maandag!

    groetjes van Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar heb ik toch 2 uur voor ornd gereden en niet gevonden... heerlijk alle ringwegen van utrecht gehad en uiteindelijk in weesp geeindigd aan het ijs.... jammer het zag er leuk uit. morgen ga ik naar kortenhoef, rommelmarkt. leuke stofjes, maar die heb ik ook in mijn winkel! hh fijn weekend nog. gr Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your pics are so lovely and what a delicious way to spend your day!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Esther,
    leuke blog heb je!!
    Ik ga je volgen, oké..
    Die markt, ziet er érg leuk uit zeg! Is die vaker? Of maar één keer per jaar?
    Groetjes van Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Esther. I'm loving all your photos of the Hippe Market. Popped by our local farmers market the other day but there was nothing this scrumptious. Jealous! Wishing you a happy weekend. :0

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Esther,
    Mooie foto reportage.
    Groetjes
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh, dat ziet er gezellig uit daar in Utrecht. Wat een creatieve bezige bij ben jij, ik ga je volgen!
    Groetjes, Sacha (maarnietvangrijs.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dat er leuk en gezellig uit!!! Net zoals onze dag ;-) Ik kan ook niet genoeg stofjes hebben hoor! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zomaar een maandag, en ineens 3 volgers erbij! Leuke blog, ik ben ook begonnen met breien, naaien, haken, ben begonnen met een simpel wollen dekentje voor mijn baby, hierna ga ik jouw bloemetjes proberen!
    Jammer dat ik vanmiddag pas zag van de hippe markt, ik had er graag naartoe gegaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. pakkie an ken ik, dat is zo'n leuke snuffelwinkel. De andere ga ik eens neuzen........

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hai Esther, Dank je voor je reacties op mijn blog! Ik rimpel de binnenkant van het terrastasje ook hoor, anders wordt het inderdaad veeeeel te ingewikkeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er super leuk uit! Jammer dat ik dan weer heb gemist, of....het heeft me voor weer net te veel geld uitgeven behoed ;-). En zo via jouw foto's beetje inspiratie op doen is ook leutig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuke markt :D, die vogelkooitjes die er hangen zijn errug leuk! Leuke stofjes en kaarten heb je gescoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ben het helemaal met je eens stofjes heb je nooit genoeg;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ziet dat er leuk uit zeg, ik had er nog nooit van gehoord maar volgens mij is het èèn grote inspiratie markt. Wat Haarlem betreft...echt een aanrader ja enne dat gaat zeker voor jezelf ook leuk worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. tof hé ! zo'n markten ! Hier heb je ze niet veel, ik hoop dat daar na verloop van tijd verandering in komt !.

    Wat mijn oorknoopjes betreft : die zullen inderdaad in mijn etsy komen, en ik zal zorgen dat die 2 er bij zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow! Such a wonderful place! You are so lucky to have a great market nearby, so jealous!!! :)
    Take good care and hope your day is fabulous! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This looks like such a fantastic place. I love those photos, darling. Have a great day
    Muah

    Ps: I’m hosting a great summer GIVEAWAY later today! Don’t miss it:)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I'm looking good? you can not resist to a beautiful fabric, do you?
    How I understand you!
    love those 3 tilda fabrics...
    and I´m waiting too for your new works!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh en het Griftpark is zonder marktje al zo leuk... Had ik dat maar geweten.
    Groetjes,
    Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!