My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

Hoesje voor smartphone

Heb je een Samsung Galaxy, Blackberry of een iPhone? En gooi je die gewoon los in je tas als je het huis uit rent? Dat deed een vriendin van me altijd wel, maar dat beviel toch niet zo goed. Daarom wilde ze graag een hoesje voor haar smartphone.

En die wilde ik wel voor haar haken hoor! Ik heb garen gebruikt dat ik in Turkije heb gekocht, een heel zacht hoesje is het geworden, met kleine vintage parelknoopjes aan de koordjes.

----------------------------------------------------------------------
Are you the proud owner of a Samsung Galaxy, Blackberry or iPhone? And do you just toss it in your purse when you're running out the door? My friend did, but that wasn't too friendly for the mobile phone. So she wanted a cosy for her smartphone.

And of course I didn't mind making her one. I used the yarn I bought in Turkey and now it's one very soft cosy. I used vintage pearl buttons for the strings at the top.

12 opmerkingen

  1. Goed idee! Ik krijg binnenkort mijn eerste smartphone, dus ik denk dat ik maar eens voor mezelf aan de slag ga....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You did such a great job and its beautiful:) Happy Wed! Kisses

    Ps: I’m hosting a great summer GIVEAWAY today! Don’t miss it:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk! ik ga nu bloemetjes proberen te haken, volgens jouw duidelijke stappenplannetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. als minjn hoesje versleten is, ga ik er ook een maken, leuk! gr Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Adem in..............
    En adem uit..........
    Maak een "Gooi over je schouder" beweging......
    Wij sterke vrouwen kunnen de wereld aan, we laten ons toch niet kennen ;-)
    Hoop dat ook jij snel weer het zonnetje ziet ;-)

    Lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow wat knap dat je dat kan...........

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super zeg, inderdaad echt knap!!

    Groetjes,
    Silvana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a sweet phone cozy. Your friend is a lucky girl!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Esther,

    Leuk dat je bij me langs kwam!

    Natuurlijk kom ik ook even bij jou kijken. Leuk tasje, het bloemetje is ook erg mooi. Zeer geschikt om er kinderkleding mee op te pimpen!!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super cute!! I always keep my iPhone in a little selfmade bag, as well. But I might have to give the crocheting bag a try! ;)
    Thank you so much for linking to {nifty thrifty things} last week!
    I hope to see you again tomorrow!
    xoxo,
    Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I made a case for my Galaxy from the Mollie Makes cover kit, but I love making cases to match my bags or clothes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I am very confuse to select a single cover for my cellphone. All are marvelous and perfect for my iphone. I was just searching for iphone cover for my new apple iphone.
    petrol rc trucks

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!