My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

Sneak peek...

Nog een paar dagen... en dan maak ik bekend wie de Give Away heeft gewonnen! Dan wint één van jullie een tas. Een tas met moois erin. Alvast een kleine blik werpen ín de tas?
----------
Just a few more days... and then I'll reveal the winner of the Give Away! One of you will win a bag full of summer goodies! Wanna take a little sneak peek at what they are?

~Spannend wel, toch?~
~Kind of exciting, right?~

En omdat jullie zo massaal (en leuk en lief en enthousiast) hebben gereageerd, ga ik óók een tweede prijs uitreiken. Gewoon, omdat ik dat leuk vind :-) 
------------
And because there were so much (cute, sweet and enthusiastic) comments on the Give Away I will also give away a 2nd prize. Woot! Just because I feel like it.

 
Zoveel leuke reacties op mijn tassen! Daar werd ik een beetje stil van hoor! En ik kreeg inspiratie om er nog een paar te maken! Ik verkoop ze binnenkort voor een goed doel, op een markt.
------------
Your feedback on my bags was so nice! It really blew me away and it inspired me to make some more! I'll be selling them for a charity soon at a crafty market.

~Wil je nog meedoen aan de Give Away? Het kan nog tot vrijdag 1 juli!!~
~Feel like entering the Give Away? You've got till Friday July 1st!!~

10 opmerkingen

  1. Je maakt het wel spannend hoor ;-)
    ik zie trouwens van die leuke naamlabels.. waar laat je die maken ? lijkt me leuk om dat ook bij mijn eigen maaksels te doen..


    groetjes - petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, ik ben nu de eerste! Die tas is al verrassend en mooi genoeg hoor, daar hoeft niks in!!!! ik ben benieuwd en houd je in de gaten... (zowiezo) groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik word er nieuwsgierig van. Nog eventjes geduld hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Crafting for charity is a wonderful thing! Wishing you much success, Tammy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ikzie een leuk stofje en nog veel meer leuks, spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Parels, zwembad, dame met champagne. Dat belooft wat..... Spannend hoor!! Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mmmmm...spannend!!! Nog even doorbijten dus, hij zou me wel beeldig staan volgende week als ik op de paseo in Spanje paradeer
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook ik ben héél nieuwsgierig.....

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oww wat spannend, het ziet er vreselijk leuk uit zeg :D!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!