My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

Summer goodie Give Away!

Al bijna 100 volgers! Dat is echt iets waar ik stil en een beetje verlegen van word. Echt geweldig zeg. Jullie lieve comments vind ik ook fantastisch. En daarom...
-----------
Wow, I can't believe it! Almost 100 followers. This makes me speechless and humble. Thank you guys so much for following me, I love and appreciate all your lovely comments. And that's why...

~Tromgeroffel~
~Drums~ 

...Organiseer ik mijn eerste, echte, eigen GIVE AWAY!!
...I am having my first, real GIVEAWAY!

Ik heb 2 tassen genaaid en één ervan gaat naar één van jullie! En niet alleen de tas! Nee, de tas zit vól met vrolijke, blije, leuke zomer goodies. Uit Turkije, van hier en zelfgemaakt. Hiervan volgen sneakpeeks de komende weken.
----------
I made two bags and one of them is for one of you guys! And not just the bag! Nope, I have filled the bag with happy, cheerful, cute summer goodies. From Turkey, from Holland and made by me. You'll see sneakpeeks of them the following weeks.

~En hier zijn de tassen!~
~And here are the bags~

The Happy Summer Bag!


And... The Romantic Summer Bag!


~Oké, dit moet je doen!~
~Alright, so this is what you do!~

1. Volg mijn blogje of word volger
Follow my blog of become a follower
2. Laat me weten welke tas je zou willen winnen
Let me know which bag you'd like to win
3. Extra kans als je een linkje naar deze Give Away op je blog plaatst (laat me even in je comment weten waar ik die kan vinden).
Double your chances by putting a link to this Give Away on your blog (and let me know in your comment where I can find the link).

~Ik maak de winnaar bekend op 1 juli!~
~I will let you know who the winner is on July 1st~


~Ik hoop dat jullie meedoen. Fijn weekend!~
~I hope you guys enter the Give Away. Have a good weekend!~

Give Away is Closed

90 opmerkingen

  1. hier doe ik graag aan mee... ik ga voor de happy bag... volger was ik al ... en zal een linkje zetten op mijn blog
    http://gwennebeestje.blogspot.com/

    Proficiat met zoveel volgers !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, ik ben de eerste...

    Weet je, ik doe graag mee... Kan alleen niet kiezen... Denk dat ik toch voor de romantische versie ga. Al vind ik die andere eigenlijk net zo leuk. Kijk maar welke jij kwijt wilt ;)

    En dat linkje ga ik nu meteen even regelen. Je weet me te vinden toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij doen mee!!! wat een super leuke tassen! Ik zie ons al in griekeland lopen met één van deze tassen...ik denk dat we ruzie krijgen over wie de was mag dragen!:D

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. *kijkt verbaasd om zich heen* Ben ik een van de eersten? Owwwww... ik moet ook altijd overal met mijn snufferd vooraan staan!
    Gefeliciteerd met je (bijna) 100 volgers! Lekker gevoel is dat he?
    Ik doe heel erg graag mee met deze GiveAway, wat een prachtige tassen! Vooral de Happy Summer tas! Geweldig!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je (bijna) 100 volgers. Wat een mooie tas, ik doe heel graag mee met je giva-away! Die Happy Summer tas, wauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! Ik doe graag mee. De Happy Summer bag vind ik schitteren. Ook wel benieuwd naar de verrassingen...
    Ik zet een link op mijn blog janusje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your summer bags are lovely and no doubt there are wonderful goodies inside. Hope you are having a fantastic Friday. Best wishes, Tammy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey,

    Een dikke proficiat uit Belgie ...ik ben al een volger en vind allebei je handtassen wowww dus ik maak geen keuze ....ik laat de keuze aan jou als ik zou winnen...
    heb op mijn blog een link toegevoegd van jouw give away....

    Marjo's Cosy Corner

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik kan écht waar niet kiezen!
    Ze zijn allebei erg mooi !
    Ik zal een linkje zetten in mijn give awaylijst.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig je give away! & dan vooral the romantic summerbag.
    Ik doe graag mee & zal een linkje op mijn blog achterlaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk zoveel volgers; proficiat! Tja, en ik doe ook erg graag mee met deze give away, want je tassen zijn supermooi. Als ik dan toch mag kiezen, ga ik voor nummer 2. Ik zal snel een linkje plaatsen op mijn blog busybessy.blogspot.com

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe heel graag mee voor the happy summer bag, zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, hoera!!! 100 volgers! En wat een prachtige tassen, de happy summer tas heeft mijn voorkeur! Ik zet een linkje op mijn blog in mijn rechterkolom!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat met je 101 volgers :)
    Wat een supermooie tassen heb je gemaakt. Ik doe ook graag mee, voor de Happy Summer Bag, een lekker vrolijke tas.
    Ik plaats ook een linkje bij de give-away's op mijn Kreatita-pagina.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe met veel plezier mee :-) Mijn favoriet is de Happy Summer Bag, frisse kleuren! Linkje staat op m'n blog ...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh heerlijk deze give away, ga vlug een link plaatsen op mijn blog. Heb geen voorkeur hoor, vind ze allebei leuk.
    Ben wel met vakantie tot 11 juli, moest ik winnen hoor ik het dan wel.
    groetjes Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik lees al een tijdje mee op je blog, maar ben nog niet zo bedreven in het reacties achterlaten.....al roept deze give away ineens heel veel reactie in me op ;)

    Ik heb m'n oog laten vallen op je happy summer bag (ZO leuk!) en doe dus graag mee!
    Ik zal ook even een linkje op m'n blog plaatsen.

    Gefeliciteerd met zoveel volgers!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, 100 volgers! En wat een prachtige tassen, ik doe graag mee voor de Happy Summer Bag!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een gave give-away zeg!! Die kans laat ik niet aan mijn neus voorbij gaan natuurlijk!

    Bedankt voor je lieve berichtjes op mijn blog! Daar kun je overigens ook een linkje naar deze give-away vinden.

    Groetjes, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  20. En ik vergeet natuurlijk weer helemaal te zeggen dat ik dan graag voor het eerste exemplaar ga ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ontzettend leuk en ik ben erg nieuwsgierig naar al die leuke zomer goodies...ik ga voor de happy summer bag. Een linkje plaats ik op mijn blog...
    groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi wat lief je berichtje op mijn blog, gefeliciteerd met je 100 volgers, ik word nummer 103 ;-) ik ga morgen een linkje op mijn blog plaatsen, fijn weekend groetjes Esther ;-D

    BeantwoordenVerwijderen
  23. de 'happy summer bag' zou mijn zomer helemaal compleet maken ;-) deze geniet dan ook mijn voorkeur. En natuuuuurlijk word ik ook volger van jouw blog :-) een link naar deze happy give away maak ik dan ook snel aan op onze eliefloblog!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh, die eerste is echt gewoon fantastisch mooi! Precies wat ik nodig heb. Ik doe absoluut mee! En ik zet een linkje op mijn blog! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh!! those bags are amazing!
    I love both and just can´t chose only one.
    ok.... maybe the happy summer.
    congratulations! you made a wonderful job.
    thank you,
    marlene

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke dingen maak je. Ik ben je gaan volgen, en mocht ik winnen - ik val voor die romantische tas.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke tassen! Ik sluit mij graag aan bij het rijtje gelukszoekers! Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Supermooie tassen! Ik doe ook heel graag mee aan de give-away! Mijn voorkeur gaat uit naar de romantic summer bag!

    groetjes Soraya

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een supertassen!!! Ben helemaal verkocht en wil daarom graag mijn kans wagen. Plaats natuurlijk ook een linkje op mijn blog en volg je vanaf vandaag!!!
    Als ik zou winnen graag the Happy Summer Bag, en kom gerust eens een kijkje nemen op littleBe.blogspot.com
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gaaf zeg, ik wil zeker meedoen met deze gave give away! En ik ga voor de happy summer bag :), hoewel die ander ook erg mooi is!

    Ik volg je!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Superleuk! Ik doe graag mee
    (voor de tweede tas)
    Oeh, wat klinkt dat hebberig:-)
    Heb een linkje in mn blog geplaatst hoor!
    Vind ze echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw ik doe mee zeg , en ik ga voor de romantic bag :D prachtige tas zeg ! ik volg je met crochetinspiration

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, wat een leuke tassen.. hier doe ik heel graag aan mee
    Ik sta bij je volgers, hihi op naar de 200.
    en volg je tevens op mijn blog.
    Linkje is geplaats rechts boven met een foto erbij. Ik wacht met spanning af............1 Juli....dat zou een Ohhh zooo leuk zomer cadeautje zijn..

    lieve groetjes - Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  34. oepssssssssss blog vergeten..
    Hallopeetje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Yep, ik doe ook mee! Gefeliciteerd en wat een superrrr leuke tassen!! Ik ga voor de Happy Summerbag.... Ik heb noooit tassen genoeg! :-)

    Fijn weekend!!

    Groetseltjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gefeliciteerd met je bijna 100 volgers ;-) Al ben ik intussen volger 111. Ik dacht dat ik je allang volgde, maar dat bleek dus niet zo te zijn, oeps direct dus maar even geworden natuurlijk :-) Ik maak graag kans op de Happy Summer Bag en zal uiteraard een link plaatsen op http://creatiesvancreathea.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gefeliciteerd met je volgers! Superleuk! En wat ben je crea bezig zeg! Ik wil heel graag meedoen voor de Romantic Summer Bag, heb je linkje op mijn blog geplaatst: ennazillie.blogspot:)
    Spannend!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik doe ook graag mee voor de eerste tas; maakt eigenlijk niet veel uit hoor!... Ik zal een link posten op mijn gloednieuwe blog!
    http://ikblogjijblogt.blogspot.com/2011/06/happy-in-red-summer-goodie-give-away.html

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Very sweet bags - love the little labels!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Prachtig seg! Wij wagen ook een kansje, graag voor de happybag en een linkje hebben wij op ons give-away lijst gezet
    www.kaatje1010.blogspot.com

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Proficiat met zoveel volgers! Inmiddels ben je alweer aardig over de 100 heen. Wat een geweldige Give Away! Ik doe heel graag mee en de Happy Summerbag is mijn favoriet. De link naar jouw Give Away heb ik op mijn blog vermeld, zie http://petitefee-kinderaccessoires.blogspot.com/p/give-away.html

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Gefeliciteerd met de 100+ volgers, je maakt dan ook erg leuke dingen zoals deze give-away weer laat zien :-)
    SUCCES!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Mmmmmmm, ik ga ook al naar de 100 volgers , hihi (ik heb er nu 50) en ga zo blauw minded als ik ben helemaal voor die blauwe tas! Prachtig! Ik ga een link zetten op mijn blog... succes met je verloting. fijne zondag nog en gr Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Zeeeeeeer mooie tassen. Ik wil graag meedoen voor de romantische tas. Ik volg je al een tijdje. Ik plaats een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. leuk leuk leuk natuurlijk wil ik wel zo'n gave tas winnen! Maakt me niet uit welke maar als ik moet kiezen dan de romantische :D
    Heb ook een linkje geplaatst!
    Fijne zondag nog!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Thanks for your kind comment about my quilt! I would love to win the happy summer bag :) Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een mooie tassen!!! Ik doe graag mee. Mijn probleem is dat ik niet kan kiezen ik vind beide tassen even mooi. Inmiddels ben je al bij volger 117, dat ben ik. Groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  48. ViaHyves ben ik terechtgekomen op de blog van Hallo Peetje en via haar weer bij jou!
    Wat een leuke blog en give away!

    Ik doe heel graag mee en ik ga voor de happy summer bag! Ben meteen volger geworden en ik zal ook een link plaatsen op mijn blog (www.hipenhaak.blogspot.com)!

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  49. hi,
    Ik wil wel meedoen. de onderste tas van de twee vind ik het leukst.
    ik zal ook een linkje plaatsen op mijn blog die kun je dan vinden onder de pagina give away's
    groetjes flo
    creatief-bezig.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik doe graag mee voor de Happy Summer Bag en zet met veel plezier een linkje op mn blog!
    http://isabelleblogt.blogspot.com/p/giveaways_28.html

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat lief dat je mij erop attent hebt gemaakt dat je een give away hebt, en wat voor èèntje......Prachtig zijn beide tassen, en ik kan dan ook niet echt kiezen, mocht ik de gelukkige zijn dan mag jij een keuze maken voor mij.
    Ik ga meteen een linkje op mijn blog plaatsen en volger ben ik al van je, groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  52. oooh natuurlijk vind ik je tassen geweldig en wil ik heel graag meedoen. Ik vind ze alle twee erg leuk dus jij mag kiezen. Geweldig idee zo'n give away.......

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik ben de 120ste volger! Proficiat!
    The Happy Summer Bag zou ik heel graag winnen!
    Nog veel schrijfplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik doe graag mee voor 'de happy summer bag'!
    Wat leuk gemaakt zeg! Ik plaats een linkje op mijn blog(jokidoki.blogspot.com)
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat heb je een leuke blog! Ik vind de romantic summerbag erg leuk! Hier is mijn blog: http://lilalimeworkshops.blogspot.com/ en ik heb een linkje geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Oh wat leuk, ik kom al geregeld langs zonder echt te volgen, maar dat ga ik nu dan ook maar doen. Graag maak ik een kansje op die eerste fantastische tas.
    Ik vind hem erg mooi. Je andere spulletjes ook trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Those bags are just beautiful! I like the second one the best! the romantic summer bag! I'm following you now too! Congrats on getting well over 100!!

    I would love if you came over and linked this project to my weekly Round Tuit party at:
    http://jembellish.blogspot.com/
    Have a great week!
    Jill @ Creating my way to Success

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Lovely giveaway! I love the Happy Summer Bag!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. oh what LOVELY bags, i am here my first time and run across a giveaway! may i take part? they are both wonderful! the romantic one (gasp) please! love the little roses... warmest hellos from germany! heidi xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ik doe graag mee voor de romantische tas, en zet een linkje op mijn blog, alwaar ik ook een give away houdt ivm 100 volgers, is dat geen toeval??? Hoepzika.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Gefeliciteerd met je 100+ volgers!
    Ik vind the romantic summer bag erg mooi.
    Ik heb ook al een link van je give away op mijn blog gezet rechts bij leuke links.

    Groetjes, Kim
    http://trendykim.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  62. ohhh ik wl ook meedoen! de happy summerbag is toffff! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  63. I love the happy summer bag! I'm your newest follower! cute blog (& thanks for following me)

    BeantwoordenVerwijderen
  64. super!!!!, ik ga voor de happy summer bag!!!. Een linkje staat op onze blog http://elieflo.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ooh, die Happy Summer tas is zooo mooi! Ik waag een kansje.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Leuk joh, ik doe graag mee, spannend!
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Je hebt een super blog, ik kom er al een poosje kijken met veel plezier.
    Je maakt mooie dingen.

    Ik vind het dan ook erg leuk om aan je candy mee te doen en ik ga dan voor de
    The Happy Summer Bag!

    Op mijn blog heb ik een foto met link naar je blog geplaatst.
    http://heidebloempjuh.blogspot.com/

    Grtjs Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ik doe graag mee voor The Happy Summer Bag. Ik volg je en plaats een linkje op mijn blog

    http://jochapeau.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Al weer ruim over de 100, dat gaat super snel!! Ik doe ook graag mee met je give-away, de happy summer bag ziet er echt super mooi uit (net als de andere trouwens)!! Ik volg je en heb een linkje geplaatst op m'n blog.

    Liefs,
    Hanneke
    (hannekemaakt.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Gaaf hoor 100! ik doe graag mee voor de bovenste tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ik doe ook graag mee :). Ik vind de eerste het mooist ;).

    Ik zal een linkje plaatsen op http://duizendpootjes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ik doe graag mee voor de bovenste tas. wat zien ze er leuk uit

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Wat een leuke, gezellige blog is dit! En de tassen zijn geweldig. Kan ik alleen maar jaloers op zijn dat iemand zoiets zelf kan maken!!
    Ik vind de eerste het allermooiste, dus ik doe graag mee!
    Ik plaats zo meteen een linkje op mijn blog. Enne... ik wil je graag volgen, maar zie zo gauw niet de volgersknop, of ligt dat aan mij? heb me wel aangemeld automatisch jouw berichten te ontvangen per e-mail.
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  74. leuk leuk zeg!
    ik doe mee voor de happy summer bag en ben natuurlijk volger.

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Een leuke blog om te volgen gevonden, al inspiratie opgedaan, nu nog tijd vinden ;-)
    Wil wel een linkje plaatsen maar ben nog nieuw in het bloggen en het lukt me (nog) niet. Morgen nog maar eens proberen.
    Beide tassen zijn erg mooi geworden, moeilijk kiezen, de happy summer bag past het meest bij me denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Wow, wat een mooie tassen. Ik doe graag mee om The Happy Summer Bag te winnen. Ik word volger van je blog en zal een linkje met foto op mijn blog plaatsen! Zie: devossenburcht.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Gefeliciteerd! Volgende give away bij 200 volgers? Schiet al op :). Ik word helemaal vrolijk van de Happy Summer bag!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Nog een leuk blogje, super! En die tassen zijn heerlijk! Volgen die handel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Owwwww wat leuk!!!!
    Gefeliciteerd met 100(inmiddels al 51 meer;)!) volgers!!
    Dan doe ik ook heeeel graag met jouw mee!!!!
    Ik vind de romantic summerbag het allerleukst!
    Ik zal ook een linkje plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Ik kom er net achter dat ik helemaal geen volger van je ben.. Snel maar gedaan dus!
    De Happy Summer bag zie ik al helemaal aan mijn schouder hangen, dus daar ga ik voor duimen.
    Ik heb ook een linkje op mijn blog gezet,
    http://inke-pinke.blogspot.com/p/give-aways.html

    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Graag doe ik mee en plaats een linkje op mijn blog. Volger ben ik al en ik vind de "Romantic" het liefst. Veel plezier met zoveel volgers,Rozewiezewo.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  82. wow! wow!
    amazing Giveaway!
    congrats!
    I want to play with you...
    please enter my name...
    I like the The Romantic Summer Bag!
    I've posted this on my sidebar
    lapappilon.blogspot.com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Wat een leuke give away! Ik doe graag mee voor de happy summer bag. Ik ben volger geworden en heb een link op m'n blog gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Moeilijk kiezen hoor. Ze zijn zo mooi! Nou vooruit, knopen doorhaken: de happy summer bag :D

    BeantwoordenVerwijderen
  85. new follower - I love the summer bag :)

    misaacmom at gmail dot com

    BeantwoordenVerwijderen
  86. amazing Giveaway!
    I want to play with you...
    I like the The Happy Summer Bag!
    I've posted this on my sidebar
    http://eesophie.blogspot.com
    greatting from Poland!
    eliza

    BeantwoordenVerwijderen
  87. I love Happy Summer bag,hope I am not too late,lovely giveaway.

    BeantwoordenVerwijderen
  88. ik doe graag mee voor de happy summer bag, en volgen doe ik je vanaf nu ook

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Gefeliciteerd met alle volgers die je hebt! en die tassen zijn ook al zo mooi! Maar ik ga dan toch voor de tas met de meeste kleuren dus: de happy summer bag!

    groetjes, Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!