My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

Uilig

Voor de zomermarkt komende zaterdag heb ik ook een hele uilenfamilie genaaid. Twee grote en een berg kleintjes. Gek genoeg waren die kleine uiltjes het meeste werk (vanwege het gepriegel).

----------------------------------------------------------------------
I have made some little owls for the crafty market on Saturday. A few big ones and some minis. Funnily enough the minis were the most work, all that wriggling!

~Cute little family right?~

14 opmerkingen

  1. ONWIJS LEUK, wat zijn uilen toch leuk :D, en wat een super leuke stofjes :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kleintjes zijn dan ook het leukst ;)

    Op welke markt sta je?

    xo
    wink
    acreativebeing.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaaah...ze zijn vreselijk cute!!! :-) Zo schattig en zo sneu als ze nu van elkaar gescheiden worden... Ik denk dat je een eventuele koper moet verplichten ze allemaal te kopen!! ;-) Met de reactie op DE schoenen maak je me een beetje nieuwsgierig... Ga je ook trouwen??! Ik zou het maar snel doen, want ik las net in het Joop ter Heul-achtige boek dat vrouwen boven de 30 en weduwen niet in het wit mogen trouwen!!! :-) Ernstig he?!

    Succes met de markt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat zijn ze lief. En ik zie hele leuke stofjes. Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. They're adorable - good luck at the craft market. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben gek op uiltjes, misschien komt dat omdat ik zelf ook vrik grote ogen heb (hihi)
    ze zijn echt heel leuk geworden

    grtjs - Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn leuk je uiltjes..en ze blijven leuk, hoe vaak ik ze ook overal in allerlei varianten tegen kom. Ik denk vanwege de grote ogen, dat heeft iets...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik blijf ze leuk vinden!

    En deze zijn idd bewerkelijk!!

    Veel succes met de verkoop!!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De kleintjes zijn mijn favoriet omdat ze zo schattig zijn! Maar de grote uilen zijn ook leuk.

    Groetjes, Kim
    http://trendykim.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooh wat leuk, ik ben gek op uilen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw!!! leuk zo'n hele familie bij elkaar!!!
    Met dat rode hartje is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn leuk! Vooral met het hartje op de buik!
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. adorable!!! Those big eyes are precious!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!