My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

And the Give Away goes to...

~Nice Hollywood effect huh!~


FIEVE!!!
De Romantic Summer Bag komt met allemaal goodies jouw kant op! Mail je je adres even?

~And the runner up....~


 
Janusje!!! Mail me gauw je adres voor de troostprijs summer goodies!!

Mocht je de tassen écht leuk vinden, laat het me dan even weten. Dan maak ik er gewoon een voor je! Neem dan even contact met me op!
----------
If you really like the bags, just let me know. I can always make you one! Just contact me.

~Have a good weekend everyone!~

9 opmerkingen

  1. Een dikke proficiat voor de winnaars !!!
    Snik snik snik....ik vind ze zooooooo prachtig !!!

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, dit is zo super! Ik mail je zo mijn adres. Dankjewel!
    Ik wens je ook succes met je verkoop dit weekend! Benieuwd hoe het zal gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben toch wel een beetje jaloers hoor... gefeliciteerd allebei met de leuke tassen.

    groetjes - petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd winnaars!!!
    Voel me zelf ook een beetje een winnaar want ik heb de random number generator ontdekt :-). Op mijn werk houden we vaker lotingen onder de lezers van ons personeelsblad en dan gaan we altijd heel omslachtig alle namen uitprinten en met de ogen dicht een winnaar prikken, maar dit is veel effectiever. Leuk!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allebei gefeliciteerd! wat een super leuke Give-Away! Ik kon helaas niet meedoen, ik was druk met het verzamelen van spulletjes voor jou Give-away! Ik heb al leuke verzameling, ik ben erg benieuwd wat je er van gaat vinden. Nog even geduld, volgende week zaterdag komen we weer thuis. En dan gaat je pakje op de post.
    Ik ga nog even genieten van mijn laatste dagen in Sverige!

    Dikke kus!
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartelijk gefeliciteerd winnaars!!!

    Jullie boffen!

    Fijne week.

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Owwwww wat een verrassing ik ga je meteen mailen!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!