My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

Er tussenuit

Weg! Ik ben 2,5 week even helemaal weg. En na al die narigheid op mijn werk en een paar hele drukke en roerige weken ben ik er ook echt aan toe. Ik ga met mijn lief met de backpack naar Zuid-Kroatië, naar oude steden als Split en Dubrovnik, naar kleine eilandjes en naar blauwe zee en lekkere wijn. Ik kan niet wachten.

------------------------------------------------------------------------
Away! I am going away on vacation for a few weeks. After the last couple of weeks wich so much nasty stuff going on at work and after I have been so busy for weeks on end, I really feel I need this break. So, me and my love have packed our backpacks and we're off! To southern Croatia, to old cities like Split and Dubrovnic, to rough little islands, to blue blue seas and good wine. I can't wait!

~See you lovelies in a couple of weeks!~ 

28 opmerkingen

  1. Een hele fijne, onbezorgde vakantie gewenst. geniet ervan!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veueull Pleizier!!! Je hebt het helemaal verdiend, zo te horen! Vorig jaar daar geweest....zo mooi!!! Geniet, geniet, geniet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whoohoo! Heel veel plezier!!! :)
    xo
    wink

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeeeel veel plezier, geniet ervan en kom lekker tot rust! Klinkt errug leuk waar je allemaal heen gaat :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat klinkt goed ! zet de boel daar goed op stelten en geniet ervan !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel plezier en niet te veel aan je werk denken hè!

    Groetjes flo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geniet ervan!!!!!!!!
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Enjoy! Van den zon, de zee, de wijn, je lief en van het hier en nu. Gisteren en ´na de vakantie´ laat je gewoon lekker thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geniet! Van de zon, de zee, de wijn en je lief en van het hier en nu. laat wat was en nog komt maar lekker twee en een halve week thuis. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijne vakantie, wij gaan ook die kant op. Het is daar erg mooi! Groeten Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geniet er lekker van! En ... Ik kan niet wachten op je vakantieverhalen en foto's!

    Fijne vakantie!
    Dikke kus
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goede reis en kom uitgerust weer terug...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je pakketje is vandaag gekomen!!!!
    Ik ben er zooo blij mee!
    Ik zit nu heerlijk te genieten van olijven van de markt in jouw prachtige bakjes, mijn dochtertje heeft vanavond al 'wijn' gedronken en je mooie tas hankt te pronken in de woonkamer....BEDANKT!!!
    Ik wens je een hele fijne vakantie en een uitgebreid vakantie verslag krijgen we nog;-)?!
    Geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijne vakantie, geniet ervan !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel veel plezier!!

    Groetjes, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. From your follower. Have a great time.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. backpack is niks voor mij maar kroatie vind ik prachtig!!! veel plezier, zucht.... dat heerlijke eten daar!!!! mmm geniet geniet geniet en geniet.... groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Misschien ben je al weg...maar toch wens ik je, jullie! een heel prettige vakantie!!!
    Goede reis&tocht! en dan weer veilig thuis!***

    BeantwoordenVerwijderen
  19. geniet met volle teugen!!!
    liefs,
    LittleBe

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Graag gedaan!!!! Ja zo'n prachtig pakketje krijg je niet iedere dag;-)!!!
    Geniet lekker van je vakantie!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!