My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

Ik wil ook naar Zweden

Een paar weken geleden won ik de vakantie Give Away bij Made by San, van onze gezellige theetante. Kijk eens op haar blogje. Ze maakt hele mooie dingen en haar gehaakte theemutsen zijn inmiddels legendarisch.

San gaat graag op vakantie naar Zweden en nam van haar vakantie allerlei goodies mee voor de Give Away. Spannend! Gisteren ging de postbode gebukt onder dit enorme pak voor leuks uit Zweden. Moet je nou eens kijken. Mijn mond viel echt open. Fantastisch zeg!

 
------------------------------------------------------------------------
Oh great, now I want to go to Sweden! A few weeks back I won the Holiday Give Away at Made By San. Check out her cute blog sometimes, she´s very crafty and her crochet tea cosies are almost legendary!

San loves travelling to Sweden and from her last trip she took back all kinds of goodies for this Give Away. Exciting! So yesterday the mailman had this heavy, but wonderful, burden to bare... a parcel from Sweden. Just look at this. Wow, really great!

~Have a great weekend all!~

5 opmerkingen

  1. Ik kan me voorstellen dat je mond open viel!!!
    Wat een prachtige spulletjes!
    Mijn schoonzus is erover aan het denken om een vakantiehuisje te kopen!
    Fijn weekend!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooo, heerlijk om zo'n feestpakket in de bus te krijgen! Geniet ervan!!

    Groetjes,
    Silvana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk pakket zeg! Daan kom je de zomer wel mee door.
    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je pakje is aangekomen hoor! Dankjewel! Toen er nog zon was, een paar dagen geleden, heb ik op een terrasje genoten van de Flair. De overige tijdschriften zijn voor later, als het weer terrasjesweer is. De onderzettertjes zijn heel mooi. Die worden zeker gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wowwwww wat een leuk pakket
    geniet ervan

    marjo

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!