My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

Rustig aan

Op het werk is het nu even niet zo leuk. Een grote reorganisatie. Blegh. Vandaar dat ik gisteren een dagje vrij nam. Even lekker bijkomen met een bakje fruit, het Flow vakantieboek (geniaal). Lekker verder gehaakt aan mijn deken.

---------------------------------------------------------------------
At work things aren't much fun at the moment. A big reorganisation. Ugh. That's why I took a day off yesterday. To clear my head and get myself together. Some fruit, a little reading and crochet (my new blanket!)


~Hopefully things will get back to normal soon~

17 opmerkingen

  1. Lekker hoor en helemaal gelijk, ik ga ook snel de flow kopen, alhoewel mijn zus diverse tijdschriften over planten heeft gegeven, ook leuk! geniet van je avond... groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte ermee!
    En het Flow vakantieboek heb ik maar gauw in de kast gelegd voor als het voor mij echt vakantie is (maar ik kan hem bijna niet laten liggen).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel verstandig en prettig idee! :-) Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn zo'n dagje! Hopelijk kun je er nu weer tegen aan! Hoe ver ben je met je deken?! Ik heb zwaar respect voor zo'n groot project!!

    Groetseltjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach jee, dat is niet niet zo fijn en brengt vast een hoop stress met zich mee. Gelukkig ben je lief voor jezelf met een bakje fruit, een vrije dag en het fantastische flow vakantieboek (ik heb 'm ook).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh leuk het flow-vakantieboek! Wil ik ook deze week gaan halen!
    Sterkte op je werk, reorganisaties zijn nooit leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He bah, reorganisaties zijn vaak niet leuk nee...en jezelf dan verwennen met een dagje vrij gevuld met lezen, eten van fruit en je hobby, is dan een uitstekend idee! Hopelijk heeft het een beetje geholpen?!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Groot gelijk dat je even een dagje vrij hebt genomen. Ben erg benieuwd naar je gehaakte dekentje. Haken geeft ook wel veel rust he?! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zijn de leuke dingen in het leven (niet die reorganisatie natuurlijk), maar haken, fruit en de Flow. Ik heb hem ook en moet ook nog even wachten van mezelf. Groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Groot gelijk!
    Dat ziet eruit als puur genieten :) Heerlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heerlijk, ik zit ook in 'the flow' :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooh, dat flow vakantieboek ziet er heel leuk uit. Misschien moet ik dat ook maar eens kopen.

    En die draadjes, daar zie ik nog het meest tegenop. Ik heb net weer even een beetje statistiek gedaan: 32 granny's af. 17 afgewerkt; 15 nog te gaan. Moet dus nog 28 granny's haken, waarvan er iets van 15 al gedeeltelijk af zijn. En die moeten allemaal nog afgewerkt worden, in elkaar gehaakt worden (volgens de Drops methode) en dan wil ik de hele deken voorzien van een leuke rand...

    12 augustus! Ik hoop dat het gaat lukken!
    Jij was cheerleader toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel slim van je.........ik heb bewondering voor je.......

    BeantwoordenVerwijderen
  14. klinkt als een goed plan...succes op je werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. It is upsetting when things change at work and you are probably better able to face it when you have had a relaxing crafty day!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sounds like you've had a nice relaxing day off! Hope all sorts itself out at work for you!

    Thanks for linking to a Round Tuit!
    Hope you have a great week!
    Jill @ Creating my way to Success
    http://www.jembellish.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat goed van jou!! Geniet lekker van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!