My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

Zomermarkt

Afgelopen zaterdag was het dan zover: de zomermarkt. Daar stond ik dan, een beetje zenuwachtig samen met mijn schoonmoeder achter een kraampje. Het is helemaal niet slecht gegaan, ik heb ongeveer de helft verkocht! Niet gek voor zo'n eerste keer dacht ik zo! En het goede doel (Stichting Steun Roma Roemenië) mag ook blij zijn.We hebben met z'n allen €5000 opgehaald!
------------
Saturday I had my first market ever. Very scary. There I was, with my mum-in-law at our little stall. It didn't go bad at all. I have sold almost half of my stuff. Not bad for a first time I think! And our charity (Support the Romas in Rumania) will be very happy with the €5000 (!) we collected. 

 Foto: Stichting Steun Roma Roemenië 

Afgelopen vrijdag heb ik van jullie ook veel leuke reacties gehad op mijn tassen. Ik heb ook de vraag gekregen of ik de tassen die ik over heb hier zou willen verkopen. Maar natuurlijk, wat leuk! Ik heb 2 tassen over, maar ook nog wel stof om de andere tassen te maken. Dus mocht je interesse hebben: neem even contact met me op!

 
----------------------------------------------------------------------
Last Friday a lot of you complimented me on my bags. Aww, thanx so much! And some of you contacted me with the question if I was willing to sell the bags that were left over from the market. That would be wonderful! Well, I have left a few bags left over from the market, but enough fabric to make a few new ones. So if you're interested, don't hesitate to contact me.

~Have a good week everyone!~ 

21 opmerkingen

  1. Wowwww...dat is een Super resultaat ...geweldig ....

    Marjo
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend hé! Het lijkt me echt wel veel om bijna de helft te verkopen. In Antwerpen waren de mensen zo vrijgevig niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De helft, dat is enorm veel, wat goed!! Logisch wel, met zulke mooie tassen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat 't zo leuk was!! Goed gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zeg, wow en dat is toch een mooi bedrag wat jullie met zn allen hebben opgehaald :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De helft verkocht! Wow, dan heb je dat goed gedaan...En wat een mooi bedrag hebben jullie opgehaald :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow 5000 euro , dat is enorm veel geld, goed gedaan joh! toppie.... fijne avond nog. groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi resultaat!! Dat moet een goed gevoel geven dat je daar een steentje aan bij hebt kunnen dragen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nice bags!

    Best regards from Little-Lieschen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je dit gedaan hebt.., ik vind het ook altijd een beetje eng hoor, maar als het eenmaal loopt, geeft het een goed gevoel dat je op deze manier je kunt inzetten voor een goed doel!

    Groetjes, elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw dat is echt een resultaat om trots op te zijn! Van harte! En wat fijn dat er zo'n mooi bedrag voor Roemenie is opgehaald!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. These bags are beautiful! Very Charming!

    Tori

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous! Great job!

    I am hosting my first ever giveaway--a blog redesign! Check it out!

    http://southernlovely.blogspot.com/2011/08/first-giveaway.html

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Love your bags! Coming over from Sumo's Sweet Stuff.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Congrats on the great turnout. If you get a chance I would love you to link your market success story up to More the Merrier Monday. It lasts through Wednesday so you have plenty of time to stop by. See you there. http://diyhshp.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. These bags are so beautiful. Very neatly made.

    I am hosting my first link-up party - Tea Time Thursdays @ Kreative Korner. Would be glad to see some of your awesome posts there. See ya at the party.

    http://tanyaanurag.blogspot.com/2011/08/celebrating-one-party-time.html

    BeantwoordenVerwijderen
  17. No wonder you got so many compliments. These are gorgeous! And wow to all that money raised!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Thanks for linking. The party for this week - Tea Time Thursdays @ Kreative Korner - is on. Hope to see you there with latest posts.
    http://tanyaanurag.blogspot.com/2011/08/tea-time-thursdays-2-and-features.html

    BeantwoordenVerwijderen
  19. these bags are absolutely beautiful! thanks so much for linking up to handmade tuesdays @ ladybug blessings!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!