My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

Aan de slag!

Vakantie vieren is allemaal leuk en aardig, maar ik kon ook niet wachten om weer achter mijn naaimachine te kruipen! Gelukkig had ik meteen een project om handen, want mijn vriendin Liz wilde graag een tas. Nou, laat dat maar aan mij over. Altijd leuk om iets te maken en al helemaal voor een vriendin.

Stofjes: Ikea en Stenzo. Lekker vrolijk toch.

-----------------------------------------------------------------------
Vacations are nice and all, but I couldn't wait to get back and do some sewing! Luckily I had a project waiting for me as the lovely Liz wanted a bag. Woohoo! A bag! I love making bags and it's even better if I can make one for a friend.

Fabric: Ikea and Stenzo. Very happy and cheery looking, right?

~Have a good weekend everyone!~

19 opmerkingen

  1. Wat een leuke combinatie! Daar zal je vriendin helemaal blij mee zijn.
    Fijn weekend!

    Groetjes
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love this bag - it's very pretty. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tas!!!! Ikeastof is daar echt perfect voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och....dat gevoel ken ik!!!
    Heerlijk weer je eigen spulletjes, maar vooral de naaimachine om je heen!!!
    Mooie tas!!!!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke tas zeg, stofjes zijn enig! Zal je vriendin blij mee zijn.
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie tas, daar zal ze wel erg blij mee zijn, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die combinatie met die turquoise binnenkant met zwart vind ik prachtig.Ik zou dat ook wat vaker moeten doen. achter de naaimachine zitten en leuke dingen maken. Misschien moet ik gewoon eens naar de lapjesmarkt gaan en een stapeltje kopen en dan gewoon beginnen. Lijkt me harstikke leuk.

    grtjs Petra

    Ps. Dank je wel voor je berichtje op mijn blog. ik ben ook al eens in kroatie geweest. In Pirovac. Mooi land.. Mijn dochter gaat nu voor de 3e keer. Helemaal weg van de cultuur, het eten en de muziek. Mijn uitstapje van gisteren was trouwens Groningen ;-) Ook leuk.

    grtjs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had al een reactie geplaatst bij dit berichtje. Maar ik wou even reageren op jou reactie op een berichtje op mijn blog ... snap je het nog? hihi
    Bedankt voor je tip van de taart winkel in Utrecht!
    Ik heb net treinkaartjes bij AH gekocht voor mijn moeder, mijn zus en mij. Utrecht klinkt goed!!!

    Groetjes
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nice job! I like the color combinations

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great looking bag! Nice and deep to fill up too!

    Thanks for linking to a Round Tuit!
    Hope you have a great week!
    Jill @ Creating my way to Success
    http://www.jembellish.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige tas !!!!

    Idd het boek van Jan Eaton is geweldig...helaas niet meer te verkrijgen,maar ga hem regelmatig lenen in de bieb ...
    (en heb stiekum al veel uit het boek gekopieerd hihi)

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. aww this bag is adorable!! Thanks so much for linking up to Handmade Tuesdays @ Ladybug Blessings! www.ladybug-blessings.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. The bag is beautiful. I love black and this draws my attention immediately.

    Thanks for linking up at Tea Time Thursdays @ Kreative Korner and adding to the fun. The party for this week is going on... hope to see you there again :)

    http://tanyaanurag.blogspot.com/2011/08/tea-time-thursdays-4.html

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!