My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

Mijn vriendin ging op vakantie naar Amerika...

... en nam deze stoffen voor me mee. Hele yards! Heather Bailey, Michael Miller en Amy Butler. Zo mooi. Ik ben er zo blij mee. Ik hoef jullie natuurlijk niet te zeggen dat ik mijn vriendin wel héél erg lief vind! Sterker nog: she rocks ;-)

------------------------------------------------------------------------
My best friend went on holiday to the USA and she brought me back all these fantastic fabrics. Whole yards of them!Heather Bailey, Micheal Miller and Amy Bulter. Oh my, aren't they lovely! So happy with them. Needless to say I am loving my friend to bits right now. She really rocks!

~Have a great weekend everyone!~

12 opmerkingen

  1. leuke vriendin heb jij, zo wil ik er ook één :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een topvriendin! Mooie stoffen zeg, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So lucky they are gorgous fabrics x

    Leah x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wauw, wat heb jij geluk! Heb je er al plannen mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I found your blog via bunny mummys blog and i just wanted to say there are a few people on ebay selling Mollie Makes magazine that will post it worldwide. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie stoffen!
    Ik vertrek komende vrijdag naar NY en ben ook van plan om serieus te gaan stofshoppen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw! wat een lieve vriendin! Nooit meer laten gaan hoor!
    (natuurlijk wel met vakantie ;)

    Groetjes
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOUW!!! Dat is gezeldig! ik ben benieuw wat je ermee gaat doen!:D

    Groetjes!:D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kan me begrijpen dat je superblij daar van wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel fijn zulke vriendinnen! ;-)
    Die donkerbruine stof met bloemen is echt heel mooi.

    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!