My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

Apparently...

... I have been TAGGED!
Da's niet zo erg als PUNK'D geloof ik ;-)


Being tagged is not as bad as being PUNK'D I believe ;-)


Creaties van Creathea gaf me deze tag **zwaait naar Thea!!** Nemen jullie even een kijkje op haar blogje?

The lovely Miss Thea gave me this tag. Check out her blog!

Okay, dus nu is het de bedoeling dat ik 10 dingen over mijzelf vertel? Hier noemde ik er ook al 10, maar inmiddels is er alweer zo veul gebeurd dat ik wel weer tien nieuwe dingen kan bedenken hoor. Met gemak!

Right, so now I have to tell you guys 10 things about moi. I already did that here, though my life has been such a rollercoaster lately that I can think of 10 new things easily.

  1. 9 september ben ik getrouwd met mijn lief! En we mochten onverwacht op honeymoon naar Rome. Ben er geloof ik nog steeds een beetje van ondersteboven!
    9 September me and my love got married! And there was a surprise honeymoon to Rome. I am still completely baffled!
  2. Vanochtend kocht ik de Burda Easy en een nieuw boek The Gypsy Madonna door Santa Monterfiore. Heb pas 20 pagina's gelezen en ben nu al verslaafd.
    This morning I bought the Burda Easy magazine and a new book: The Gypsy Madonna by Santa Montefiora. I've only read 20 pages and I am already hooked!
  3. Op dit moment werk ik aan een reisverhaal over Hamburg met kerst voor een reistijdschrift. Eind november in de winkels. Spannend!
    At the moment I am working on a travel feature about Hamburg during Christmas for a travel magazine. In shops around the end of November. Exciting!
  4. De laatste toevoeging aan Mooistestedentrips.nl is stedentrip Istanbul. Hier heb ik lekker al mijn ervaringen van afgelopen voorjaar in kunnen verwerken.
    The latest addition to my website about citytrips is info about a citytrip to Istanbul. All the hints and tips that I picked  up last spring are there.
  5. Mooistestedentrips.nl is ook de vinden op Facebook. Neem eens een kijkje als je zin hebt en druk gewoon eens op 'vind ik leuk' ofzo ;-)
    You can also find my website on Facebook! If you can ready any Dutch, go check it out and just click 'like' for the fun of it ;-)
  6. Stiekem zou ik weer dolgraag als freelancer aan de slag gaan. Dus heb je een klus voor een tekstschrijver voor blad of magazine of (web)redacteur met sterk gevoel voor SEO... ik ben je vrouw! (Ja, scháámteloos!)
    Secretly I wish I was a freelancer again. So if you have a job for a journalist for your magazine or if you're in need of a (web)editor with a good sense of SEO. I am your woman! And yes, I am also without shame, haha.
  7. Ik ben druk bezig met het ontwerpen van templates: één voor een website en één voor een blog. Zulk leuk werk!
    I have been working on designs for templates: one for a blog, one for a website. It's so much fun to do!
  8. Mijn blogje krijgt binnenkort een ander uiterlijk.
    My blog is gonna look different soon.
  9. Mijn deken is al voor de helft af!
    My blanket is halfway finished!
  10. Normaal gesproken vind ik het vooruitzicht van herfst en winter niet zo leuk. Maar dit jaar wel! Kan ik lekker sjaals en musten haken!
    Normally I don't look forward to autumn and winter, but this year I do! 'Cause now I have an excuse to crochet hats and scarves!
And the next tag goes to:

~Tikkie, jullie zijn hem!~

4 opmerkingen

  1. super leuk om te lezen! =) ik hou het in gedachte als ik nog een freelance schrijfklus weet of hoor in de wandelgangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je gehaakte bloemen zijn leuk-fantastisch dat je tassen in Korea eindigen en je lunch ziet er heerlijk uit en leuk om je tagged verhaal te lezen... ik liep een beetje achter. hihi fijne dag, groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey leuk te lezen dat je ook tekstschrijver bent!
    Enne over die volgers... mijn collega zei dat ook al, die moest er ook zo om lachen. Haha, ik laat ze maar mooi staan :-)
    PS Leuke pompoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh, ik heb nog wel een schrijfklus/schijtklus voor je!

    Mijn bachelor-verslag ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!