My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

**Blush**

De zomer mag dan officieel voorbij zijn (hadden we er dan één gehad in Nederland??), maar ik zit te blozen alsof het zonnig en juni is. 200 volgers geeft het tellertje aan. Amai! Echt geweldig!

Dit had ik nooit kunnen denken toen ik ergens in februari begon met dit blogje. Ontzettend bedankt (ja, jullie ja!) voor het volgen, lezen en al jullie lieve en leuke comments! Daar ben ik enorm mee in mijn sas.

En ja, ik had er al één in de planning... een Give Away, maar nu ga ik er echt haast mee maken! Beloofd. Dus, hou me maar in de gaten ;-)

---------------------------------------------------------------------
Summer may be officially over (though you wouldn't know we even had one in The Netherlands...), but I am blushing like it's a sunny June day. 200 of you lovely people are following my blog. Oh my, that's fantastic!

When I started this little blog back in Februari I never could have thought that so many people would follow me. So, I would really like to thank you all (yes, you!) for reading here, following me and all your wonderful and sweet comments. I love them all.

And yes, I already promised you guys a Give Away, so now I really have to keep my promise. Well, I will! I promise. So stay tuned. 

11 opmerkingen

  1. Gefeliciteerd met je 200 volgers!!!
    Ik hou je Give - Away in de gaten! Ik ben benieuwd... Zoveel moeite hoef ik daar niet voor te doen hoor! Ik kom altijd graag een kijkje nemen op je leuke blog!

    Dikke kus!
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geniet er maar lekker van, je verdient het

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou je in de gaten hihi, maar dat deed ik zo wie zo al... gefeliciteerd!!! groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super Gefeliciteerd met je 200 volgers. Groetjes Eesther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu heb je er geen 200 meer, maar 201 ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk he zoveel volgers, ik heb er nu ook ineens meer dan 100, waar ze ineens vandaan komen?
    Ben benieuwd naar je give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad, welke zomer?! hihi
    Gefeliciteerd! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I have an award for you on my blog. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!