My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

En relax!

Het is een hele drukke tijd geweest en ondanks dat er al een hoop achter de rug is, zal het nog wel even druk en turbulent blijven. Dus wat doe je dan?

Juist: bloemetjes haken! Gewoon een simpel bloemetje en dat van mijn eigen patroontje.

Een beetje flower power dus ;-)

-------------------------------------------------------------------------
I've had some really busy couple of month behind me and I just have this feeling that things are gonna stay busy and turbulent for a while.

So sometimes, you just gotta relax! And what do you do to relax? Exactly: crochet flowers. Just simple flowers and the flowers of my own little pattern

 
How's that for flower power!

16 opmerkingen

  1. Wat een leuk idee om de bloemetjes aan de muur te hangen!

    De tutteldoekjes zijn vet snel gemaakt hoor! Bij mij duurt het altijd iets langer omdat ik tussendoor ook 1000 andere dingen aan het doen ben ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het zen gevoel komt gewoon door het scherm.........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yess! Flower power.... ik zit te genieten hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very nice - I like the way you have them hanging on the wall. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik werd heel erg blij van de envelop in mijn brievenbus...

    Later krijg je nog een lange mail, moet nu snel weg naar het zwembad. Schoonbroer is flauwgevallen, dus moet alle trainingen overnemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er echt leuk uit! een leuk eigen ontwerp! en je bent even lekker bezig geweest!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig al die fijne bloemetjes!
    Neem me steeds voor ze een keer te maken, mmar het is er nog niet van gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve, vrolijke bloemetjes! Haken maakt het hoofd leeg, heerlijk.....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love the flowers and the sort of random way of just sticking them up on the wall! Yay - very cheerful!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thanks for joining *Weekend Flowers* with your flower power :). I missed a backlink. May be I didn´t see?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. These little flowers are so cute, I love how you have them hanging on the wall.

    Happy Weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Your blog is so sweet. I really like your crochet projects--these flowers are cute!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!