My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

Goodbye Summer Give Away!

Zoals jullie denk ik wel weten was ik deze zomer in het schitterende Kroatië. Ik werd compleet verliefd op de prachtige eilanden, het heerlijke eten en de steden Split en Dubrovnik. Wat Kroatië ook had waren markten, zoveel leuke markten! Daar heb ik zo veel leuke, zalige dingen gekocht...

------------------------------------------------------------------------
As you guys might remember: I spent my summer vacation in Croatia. I completely fell in love with the gorgious islands, the lovely food and the beautiful cities like Split and Dubrovnik. Another thing Croatia had plenty of were markets, with fantastic food and souvenirs. I bought many goodies there...

In Dubrovnik en Trogir vond ik zelfs heel kleine handwerkwinkeltjes! In Kroatië wordt heel wat afgehaakt en geborduurd. Tsja, dan moeten er toch wat bolletjes mee naar huis.

----------------------------------------------------------------------
In Dubrovnik and Trogir I even found some teeny tiny crafty stores. In Croatia they love their embroidery and crochtet. So, some yarn had to come home with me.

En... ik geef wat Kroatische goodies weg!! Omdat ik zulke leuke spulletjes van mijn reis gewoon graag met jullie deel. Omdat ik afgelopen week 200 volgers kreeg (WOW!). En omdat de zomer nu écht voorbij is en de meeste van ons weer braaf bezig zijn met werken, naar school gaan en allerlei andere bezigheden. 

Genoeg goede redenen voor cadeautjes!
Dit is het pakketje dat je kunt winnen: zeepjes, lavendelzakjes, haakgaren... alles zit erbij!


------------------------------------------------------------------------
And... I am giving away these Croatian goodies!! Because I just love sharing goodies from my travels. Because last week I reached 200 followers (WOW!). And because summer is really over now and most of us are back at work, school or just doing our daily chores. 

Enough reasons to get pressies, right? So above is the bunch of goodies you can win!

Hoe doe je mee aan deze Give Away? Nou, tis simpel!
How to enter this Give Away? It's easy, really!

1) Volg me of word volger!
Follow me or become a follower
2)
Laat hieronder een berichtje achter!
Leave a comment here

15 september maak ik de winnaar bekend. Doe gewoon mee!
September 15th I will anounce the winner here. So please enter!

The Give Away is now closed! Stay tuned for the next one...

66 opmerkingen

  1. Wow, da's geen klein pakketje zeg... Zo'n leuke spullen, daar doe ik graag voor mee! Ik zet morgen ook 'n linkje op m'n blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey ben ik de eerste? Hoe hebberig klinkt dat, haha. Maar ik doe heel graag mee aan deze superleuke give-away uit Kroatie! Ik ben al volger en zal nog een linkje plaatsen.
    Erg leuk, ben sinds kort verknocht aan haken, dus deze spreekt me erg aan!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben al een volger en doe graag mee.... Wat een heerlijke foto's heb je, mijn herrinnering aan kroatie komt terug door jouw plaatjes... Wat fijn dat je zo hebt genoten. succes met je give away en groetjes... Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowwwwwww, hier doe ik héél graag aan mee .....ik ben al volgster ....

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O,o, ben ik de eerste? Wel hebberig he?! Maar ja, dan heb je je eerste deelnemer al. Natuurlijk doe ik ook mee met jouw Give Away. Zo'n geweldig pakket helemaal uit Kroatie kan ik natuurlijk niet afslaan. Dus hierbij wil ik wel een gokje wagen. Ik was natuurlijk al volger en ik heb jouw Give Away ook op mijn blog geplaatst (pagina: Give Aways).

    Groetjes, Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hai,
    Ik doe graag mee met je leuke give away. Erg leuk dat je er ook wol bij doet Ik ben ook volger geworden en ik zal ook een linkje op mijn blog plaatsen.

    Liefs flo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I'd love to enter your giveaway. Thanks for offering. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, wat een leuke give-away! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat een supermooi pakket!
    En wat een heerlijke vakantie moet je gehad hebben :)
    Ben ik nu werkelijk de eerste die meedoet?
    Ik waag heel graag een kansje....en volger was ik al :)

    Ik hoop dat je lekker kan nagenieten met al je mooie spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wauw, ik doe graag mee! Ben al volger en zal een linkje op mijn blog plaatsen. Gefeliciteerd met je 200 volgers!
    Groetjes, Sacha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. these are amazing goodies, so i will try to win it :-)

    greetings
    diana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I'd love to be entered in your giveaway. I'm already a follower. Thank you! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Voor zo'n leuk pakketje waag ik graag een kansje...dan kan ik eindelijk mijn voornemen om te leren haken uitvoeren...:)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke Give - Away! Ik wil heeeeel erg graag meedoen. Het zou heerlijk zijn om jou vakantie goodies te ruiken en te zien.

    Dikke kus!
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I also want to say I LOVE your blog - you inspire me. and I really hope to win goodies from a place I'll never get to visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw! Wat een leuk pakket! Ik doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk! Hier wil ik wel een kansje voor wagen :)
    Jolien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heerlijke give-away! Ik doe mee, ben al volger en zet gauw een linkje. En dan maar duimen...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit is leueueuk!! Doe graag mee! Wanneer is je bruiloft ook alweer?! Geniet nog van je voorbereidingen!

    Groetjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  20. I'm glad you enjoyed Croatia! My mom's previous boss was from there, and I heard many stories as a child about Croatia. I'm pretty sure he was from around Debrovnik. Please enter me in your fabulous giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow!!!! dat is nog eens een give-away zeg. Kroatie Ik ben er al 3 keer geweest. Een geweldig land.
    Wat een leuke spulletjes heb je daar gevonden.
    Hier doe ik heeeeeeeeeeel graag aan mee.

    grtjs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi,

    Nou ik ding graag mee in je give-away.....Kroatie staat ook op mijn lijstje en wie weet kan ik al een voorproefje nemen.

    Groetjes Francoise

    BeantwoordenVerwijderen
  23. leuk hoor die give-away en vooral uit Kroatië, leuk want mijn man komt uit ex-Joegoslavië dus kroatische tekst is geen probleem...en tot 15 september, de 17e is mijn verjaardag...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Esther, graag doe ik mee aan je fantastische give away. I keep my fingers crossed.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ziet er leuk uit, ik doe ook graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Such a lovely giveaway, I'd love to win. I follow your blog. I can't remember how I found you, but I love reading what you write!
    Deb (Christchurch, New Zealand - the city that shakes!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dat is leuk! Dat vind ik op vakantie ook altijd zo leuk, het snuffelen in die kleine winkeltjes en op markten. Volgen doe ik je al.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. I hate summer being over, but I would just loooooove to win this great stuff! Have a great week!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat superleuk!Ik waag ook een kansje hoor!
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuk pakket! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. what a great giveaway! I'd love to win =)))

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wow ontzettend leuk dat je jouw reisschatten zo wilt delen! Ik waag graag mijn kans op zoveel moois.

    Trouwens de foto van de bollen, handdoeken en was is er echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wij zijn helaas ook weer terug uit het prachtige kroatie! Je had nog genoeg zon overgehouden, want we hadden zo'n 35 graden! heerlijk!

    Maarre, die handwerkwinkeltjes he.... die heb ik dus niet gevonden... BALEN. Daarom doe ik graag mee aan je give-away. Misschien win ik en heb ik toch nog wat mooie kroatische handwerkschatten!

    Groetjes, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Jaaaa! Ik doe mee!!!

    Wat een leuke give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Weet je wat gewone het erge is, dat ik je nog helemaal niet volgde! Ik klikte gewoon telkens op je webadres in mijn lijst met favorieten. Maar daar heb ik natuurlijk snel verandering in gebracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een gaaf pakketje! Daar maak ik graag kans op natuurlijk. ;-)
    Ik zal ook een linkje op mijn blog zetten.

    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ooohhh schattebout, ik doe heel graag meee!!!
    Linkje op mijn blog natuurlijk ;-)
    veel liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Dit ziet er prachtig uit! Ik ben jaloers... Ik had dit helemaal niet zo snel met Croatië geassocieerd. Dus weer wat geleerd ;)

    Heel erg leuk dat je dit met andere handwerkers wil delen; ik doe ook heel graag mee met de give-away! Handwerkgroet!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Waaaw, ook ik doe heel graag mee (volgen doe ik al een hele tijd!
    groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  40. ok ! dat wil ik dus winnen !!!!
    graag zelfs !!!
    al zou ik het liever 'welkom zomer '- give away hebben zien heten...
    Maar soit, dat de zomer niet wilde komen dit jaar, daar kan jij ook niks aan doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. wow wat een mooie give away, prachtig de kleuren. ik loot graag mee maar ook succes aan de anderen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Fijn he?! Om marktjes te bezoeken en af te struinen naar leuks :)..

    Grote en mooie GiveAway zeg! Ik doe heel graag mee :)

    Uiteraard ga ik volgen en ik zet ook even een linkje neer op mijn overzicht.

    Fijne dag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik doe heel graag mee voor zulk leuk pakketje :)

    Grtjs
    Hellen

    (hellensenden at hotmail dot com)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Mooi garen heb je gekocht! Ik doe graag mee :D

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Fijn je vakantienapretberichtjes! Ik doe ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wherever I go in the world, I always look for craft shops, yarn and goodies. We just returned from Paris where I found a big embroidery shop and a flea market popped up overnite across the street from our hotel then was gone by early afternoon. I'm sure Croatia would be lovely to visit. Hope you are having a great day. Tammy

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat ziet dat er mooi uit,en zo leuk dat het uit Kroatië komt is al helemaal geweldig. Wat zal je genoten hebben bij het verzamelen van die verschillende spulletjes. Ik ben volger en zet een linkje op mijn Blog en doe graag mee, Roos.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. wat een superleuk pakket! Ik wil graag een kansje wagen.
    ik word volger, en plaats een linkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. heerlijk zeg! dat is echt een stukje zomer in één pakketje! Ik ben volger geworden! Doe graag mee voor dat laatste stukje zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik ben net volger geworden, en doe heel graag mee met je give-away!
    Groetjes van Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. You came up with some great reasons for a give-away! I became a follower of your blog today, and since I'm new to the world of crochet, I'd love some new materials and project ideas.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Fijne trouwdag!!!!!!! Geniet, geniet!

    Groetjes, Chrissie en Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ben ik nog op tijd? Zonder je give-away was ik ook je blog gaan volgen hoor, het ziet er zo leuk uit met al die prachtige foto's! Maarreh, natuurlijk leuk om een kansje te wagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Felicidades por sus 200 seguidores¡¡¡ Me gustaría participar en su concurso.
    Un saludo.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    http://inga2010.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wauw wat een leuke give away!
    mag ik meedoen?

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Nice gift! :)
    please enter my name
    I will post on my sidebar.
    I follower :)
    Blog: http://lilangkrea.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  58. wow!
    please enter my name
    I am a follower and will post on my sidebar.

    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    http://inga2010.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  60. What a great giveaway!
    Can I join in please??

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Link is gemaakt ,ik ben volger.
    Wat zou het super zijn om dit te winnen. Toen ik 19 jaar was ben ik met mijn vriend (nu man)daar voor het eerst samen heen op vakantie geweest. Die goede oude tijd hi,hi
    groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Dear Esther, I accidentally found your blog and very surprised when I saw the photos of my beautiful country and Croatian towns on the Adriatic Sea. I am Croatian and I live in the capital city Zagreb. I am retired and leisure follow some blogs and came across your way. I would like to heartily thank you for your wonderful articles about your journey through Croatia. Satisfied passengers are the best advertisement for our country. I'm glad you like my homeland, I think the most beautiful in the world. Next time you come to Croatia again (you must) necessarily have to visit the Plitvice Lakes, Zadar, Sibenik, Brioni and of course Zagreb. Sorry on my bad English, I write using Google traslater. Sincerely Branka
    branka.jurisa @ gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Beautiful¡¡¡ With Love From Venezuela wilperez38@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!