My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

Swap time!

Zoals de meeste van jullie wel weten ben ik gék op stoffen! Ik kan ze nooit laten liggen, nergens. Ikea, stoffenmarkt, kringloopwinkel... overal haal ik stoffen vandaan. Dus toen ik las over de Grote Lapjes Swap van Toffe Stoffies was ik meteen enthousiast: hebben hebben hebben ;-)


Meedoen is héél gemakkelijk! Je stuurt 4 lappen katoen van 50 x 50 cm naar Toffe Stoffies met een voldoende gefrankeerde envelop met je eigen adres erbij... en je krijgt 4 lapjes stof terug. FUN! Heb je nog gezellige stoffen liggen die je met de wereld wilt delen? Mail dan snel naar Toffe Stoffies!

2 opmerkingen

  1. Hahaha...een gestoord konijn. Ik zie wel iets voor me! Goed om te onthouden voor halloween.
    Nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwerij. Ik snap dat jullie hebben genoten. Mijn feestje wordt, ooit, ook besloten. Maar wel goed. En die familie die dan vanalles voor je regelt...tja, dat is natuurlijk de verrassing.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deksel van de doos met borduurgaren ;)

    Maar zou inderdaad ook een leukerd zijn voor tafelkleed, kussenhoes, etc...

    Leuk trouwens die lapjesswap. Maar doe maar even niet mee... 50x50cm vind ik een lastige grootte om nog iets mee te doen (en voorlopig heb ik toch geen tijd)...

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!