My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

Colour inspiration

Wat ziet ons oog? Roze? Op de blog van Happy in Red? Ja, jullie zien het goed! En het is inderdaad een beetje vreemd voor mijn doen. Ik maak er geen geheim van dat de kleur roze niets voor mij is. Te zoet, te lief, te meisjesachtig. Allemaal dingen die ik niet echt ben. Neup, geef mij maar zwarte leren motorlaarzen en strakke jeans (of jeans met wijde pijpen, yeah!).

Maar ik heb ook een zwak voor vintage. En voor de jaren '20. En deze schatjes zijn toch niet te versmaden? En stiekem staat dat oud-roze toch best bij rood haar.

Niet verder vertellen hoor!


What sees your eye? Pink? On the blog of Happy in Red? Yes, you don't have to go and see a doctor, I am really putting up something pink. And I have to admit: that's a bit weird for me, isn't it? I mean, it's not a secret. I don't like pink. It's just not me. I am not a cutesy, sweet, girlie girl. I am a black leather motorboots and tight jeans (or bell bottoms jeans, yeah!) kinda chick.

But I have a soft spot for vintage and the 20s and these babies just called out to me! How could I resist! And to be honest with you: this faded pink really compliments my red hair.

Don't tell anyone now!


En kijkend naar mijn aankopen kreeg ik inspiratie voor een nieuw haakproject. Ik dook even in mijn eeuwig doorgroeiende garenverzameling en kwam tot deze combinatie. En ja, er zit ook lekker rood bij. Hè, gelukkig maar

My new purchases also inspired me to mix and match some yarn for a new crochet project. I took a dive in my ever growing yarn stash and these are the colours I came up with. And yes, there's lovely bright and cool red there too! Isn't that a relief!

15 opmerkingen

  1. Toch mooi, dat vintage roos! En ik ben benieuwd naar wat je gaat maken met die mooie verzameling haakgaren, de combinatie van kleuren is alleszins al geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik herken dat wel, ben ook meer van rood en stoer, maar zo af en toe is roze best oké voor stoere vrouwen! Je wolletjescombi is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik heb er zelf ook een beetje een zwak voor gekregen terwijl ik ook een stoerder type ben...ach een combi staat ook verrassend!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, dat kan hardstikke goed bij elkaar hoor! Ik vind het wel stoer combi roze rood.
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oud roze en rood haar: fantastische combinatie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oud roze met rood haar is een pracht combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben benieuwd wat je gaat haken!! Mooie combinaties. Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben helemaal weg van roze! Maar dat wist je al!

    Ik vind je vintage-plaatje helemaal geweldig. Het water loopt me in de mond... De kleurencombinatie garen is prachtig. Wat ga je maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi, dat roze!! En wat ga je eigenlijk haken? Ben heel benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, ik vind roze echt prachtig. Leuk dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ben heel benieuwd wat je gaat maken?!
    Supermooie haarspeldjes
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik weet niet of je me al een mailtje had gestuurd over de give away die je hebt gewonnen maar ik heb hem (nog) niet ontvangen....
    En roze is ook niet helemaal mijn kleur maar de medaillons vind ik wel erg mooi!
    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk de speldjes en weet je, stoer en lief gaan heel goed samen.
    Had afgelopen zaterdag vlechtjes aan weerszijde, zoiets als Pipi maar dan niet uitstaand haha.
    Daarbij mijn stoere stappers spijkerjack en broek.
    Niks mis mee hoor, en roze in je rode haar, echt wel dat het kan!
    Lekker doorgaan met tegenstrijdigheden, groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Pink?! Who are you and what have you done with the real Happyinred? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. JOEHOEEE ROSEEEEEEE :D! Wat zijn ze leuuuk, zo schattig haha, toch leuk dat je iets van die gruwelijke meisjeskleur hebt ;P! LOVE IT :D! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!