My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

Colourful Sunday

Buiten was het wit, witter, witst vandaag. Hele dikke mist. Maar gelukkig was er in huize Red wel kleur te vinden. Veel bloemen vooral op het moment, op de een of andere manier. Ik houd zo van anjers!

It was so foggy today. Ouside it was white, whiter, whitest. A thick pack of clouds. Inside The Red Residence there was lots of colour luckily. Somehow I've got plenty of flowers standing around. I just adore carnations.


En mijn oud-roze/rode deken is nu echt bijna af. Ik zit nog te broeden op een rand eromheen. Tips zijn natuurlijk altijd welkom.

And mijn faded pink/red blankie is almost finished now. I am pondering what kid of edging to use for it. Suggestions by you are of course always welcome.



En dan zou ik natuurlijk nog even laten weten aan wie ik een Reisgids met mijn winterig verhaal over Hamburg ga sturen. De Random Number Generator deed zijn werk en...

And of course I would let you guys know who I would send the travel magazine with my wintery wonder story about Hamburg. The Random Number Generator did his duty and...

 
Else
Hallo Peetje
The Pinkhouse Ladies

Gefeliciteerd! E-mailen jullie je adressen naar me toe? Dan stuur ik het blad zo snel mogelijk op!

13 opmerkingen

  1. Je blankie is mooi! Ik vind de bubbleshell van Lucy altijd mooi, heb hem zelf nog nooit geprobeerd maar ik geloof dat als ik nu een rand zou gaan haken, ik die zou gebruiken.
    Dank nog voor je enthousiaste reactie op mijn patroon, altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je deken is echt prachtig!

    Oef, die rand daar moet ik nog even over nadenken. Ik heb zo'n 200 randen in allerlei boeken staan, maar ik heb voor m'n eigen deken ook nog geen keuze kunnen maken. Moeilijk is dat altijd he?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. JOEPIE!!
    dank je wel!
    ik ben heel benieuwd.
    x
    Else

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love all your colours, so much pretty crochet to match the bright flowers!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je deken is prachtig geworden! De winnaars gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. JOEHOEEEEEEE helemaal leuk :D! We zijn in de gloria! THANX :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie deken! Ik zou voor een roze randje gaan. Het roze van dat ene knalroze vakje dat op de foto zichtbaar is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I enjoy foggy days, they are beautiful. Your carnations are lovely too :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Esther,
    Thank you so much for your nice words on my blog. I'm sorry for not having been here for awhile. I love your blog and this post is wonderful as always! The flowers are very charming and delightful! Thanks for sharing! And congrats on the winner!!!
    Hope you enjoy the rest of the week!
    Best wishes, LS

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn je dekens toch leuk!
    Nog bedankt voor het idee hieronder. Ik ben even zo brutaal geweest om jouw ster van de foto na te maken aangezien ik die leuker vind dan de patroontjes waar je naartoe hebt gelinkt.

    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!