My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

Weekend wrap up

Een beetje beneveld heb ik mijn zondag doorgebracht. Ja, schandalig! Dus heel erg op mijn gemakje met de hand wat genaaid...

My Sunday was spent slightly hungover. Oh, the shame. So I spent the day sewing by hand...


... en mijn Sinterklaascadeautjes ingepakt en pakketjes met cadeautjes klaargemaakt.

... and wrapped my Sinterklaas-presents and prepared parcels with presents: ready to be sent off.


Ja, zelfs mijn foto's zijn een beetje nevelig hè! Mijn excuses! En de reden waarom er allemaal watten in mijn hoofd zaten? Mijn lief had gisterenavond een optreden met zijn band. En het was gezellig en werd laat, véél te laat. Om 4 uur lagen we pas in bed!

Yes, even my pics are a bit misty. Aren't they? So sorry! And the reason my head is full of cotton wool? My love had a gig last with his band. It was so much fun and we went home far too late. I went to bed at 4 am!


Het moge inmiddels duidelijk zijn... ik ben geen 18 meer ;-) PFF!!
I am obviously NOT 18 anymore ;-) PFF!!

8 opmerkingen

  1. Glad you had a great time - enjoy ! And recover when you can!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SOunds like a great night out! The little birds look beautiful, makes me want to make some too!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt als een hele gezellige avond :) Al die kadootjes zien er heel vrolijk uit! Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch best een lekkere, aangename nevel, of niet?!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. moet kunnen zeg ik dan !
    maar t is wat erna komt hé !
    allez hopelijk al beter vandaag !
    caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent dan wel geen 18 meer, maar je hebt zeker een geweldige avond gehad. Maakt niet uit dan toch, hoe je je de volgende dag voelt?

    Wel fijn dat die handwerkjes nu gedaan zijn. Wil je er nog wat van mij?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I never achieve that much while hungover!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh how precious. I love your creations! :o)

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!