My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

Didn't know that about me, did ya!

Oh jongens, wat zit ik de afgelopen dagen te genieten van jullie lieve en leuke reacties op mijn berichtjes. Ik krijg het er helemaal warm van. Ontzettend bedankt. Dat doet een blogger goed!

Dears oh dears, the last few days you guys have made me blush with all those fantastic comments on my last few posts. I don't know where to look I am so honoured. Thank you! It really fills me with a lot of joy.


En dan kreeg ik ook nog eens 3 keer een blog award! Tjeempie. Als ik heel eerlijk ben, vind ik Blog Awards een beetje raar. Het krijgen is natuurlijk leuk (héél goed voor mijn gammele ego), maar er zitten 'regels' verbonden aan Blog Awards. Hè gets, geen enge dingen zeggen nu! Nee, dus echt... regels. Je moet zo´n ding dus doorgeven. Weet je wel hoe lastig dat is? Hoe groot mijn gewetensnood dan is? Jullie blogs zijn namelijk allemaal leuk, allemaal op jullie eigen manier. Da's nou juist de charme van blogs.

And I recieved 3 blog awards. Jeez! To be totally honest. I never quite know how to handle Blog Awards (though recieving them is quite good for the precious ego, haha), but there are rules attached to those awards. Yes.. ick... I just said the R word... But yeah, rules. You have to pass Blog Awards on. And that's the thing. It's though, it gives me stress and it gives me guilt. I love all of your blog, you are all special and all unique. That's the great thing about having a blog.


Maar soit. Ik kreeg drie keer dezelfde, van Debi, Stitch of Love en Made in K-Town. Dus vooruit. Nog één keer doe ik eraan mee. En wel even bij deze dames gaan kijken hoor. Leuke blogs!!

But alright. I was given the same awards three times, I cave... this once! Debi, Stitch of Love and Made in K-Town passed on the award to me. Check those blogs out, they're wonderful!


Ik moet 7 dingen over mijzelf vertellen. Eens kijken of ik was spannends kan verzinnen!

I have to come up with 7 things about me, let's see if I can come up with something juicy.

1. Pas geleden zak ik deze vintage jurk op Esty. Ik was verkocht, hij was van MIJ. Ik wachtte even tot mijn salaris was gestort en... toen was hij al verkocht. Hartzeer heb ik ervan. Nu op zoek naar nog zo'n exemplaar. Naald in een hooiberg, toch?
1. Recently I saw this vintage dress on Etsy. I was smitten by it, I had to have it. So I just waited for my pay check to come in and... it was sold already. I am heart broken I tell you. Gutted! Now I need (need!) to find one like it, never gonna happen. Right?

2. Over Etsy gesproken. Ik kocht mijn trouwjurk op Etsy! Ik kan het iedereen aanraden, je hebt echt iets bijzonders op deze manier.
2. Speaking of Etsy. I bought my wedding dress off Etsy. Isn't that brilliant! I can highly recommend it. You'll get something truely specials and memorable.

3. Jullie reageren allemaal massaal op mijn Give Away. Ik kan echt niet geloven hoeveel reacties er zijn! Super. Binnenkort organiseer ik er nog één, maar dan op de Facebook... met wel héél bijzondere ceadeautjes. Stay tuned.
3. All those entries on my Give Away! I can hardly believe it! Amazing. But don't worry, soon I'll organise another one... on Facebook with very special gifts. Stay tuned!


4. Deze zomer ga ik een paar dagen naar Londen, om wat te zien van de Olympische Spelen. Ik heb geen kaarten, maar hoop wat van de sfeer mee te pikken. En ach, misschien maar meteen shoppen dan?
4. This summer I am going to London for a few days where I hope to see some of the Olympics, I don't have tickets, but just being there will do it for me. Oh well... and maybe I'll do some shopping while I'm there.

5. Voor degenen die mijn reversible tote bag al gemaakt hebben, je kunt hem met iedereen delen als je wilt! Op Flickr heb ik een Group aangemaakt, want ik ben zo benieuwd naar jullie exemplaren. Dus kom op: niet verlegen zijn, van mij krijg je hele emmers lof over je heen ;-)
5. For those who have made my reversible tote bag, please come and show me what you've made! On Flickr I have made a Group where you can join and share your bags! Hop on over, don't be shy. I'll give you nothing but praise, I swear!


6. Een paar jaar geleden had ik nooit kunnen denken dat ik zo verslaafd zou kunnen raken aan social media. Nu ben ik helemaal wild van Pinterest! Lekker 'pinnen'.
6. A few years back I never would've thought that I would get addicted to social media. But here I am smitten with Pinterest and I am wildly 'pinning' away.

7. Op dit moment ben ik helemaal weg van 'diner retro', die 50s stijl uit America met rood, roze, groen, zwart leer en petticoats. Zalig! Jammer dat het niet bij mijn huis past :-)
7. My latest crush is with 'diner retro', you know the style from the 50s diners from the US with red, pink, green, black leather and petticoats. Love it! Too bad it really doesn't go with the style of my house ;-)

Okay, dat was het. Wat geleerd? Wat opgestoken? Vragen, geen vragen ;-)

Okay, that's that! Did you learn something? Do you have any questions?

En dan moet ik me natuurlijk ook aan de laatste regel houden... de Award doorgeven. Mopper, want da's moelijk! Dus weet je wat: wil je deze Award: pak hem, ja JIJ ja, je hebt hem verdiend en plaats hem trots op je blog! En vertel me wat over jezelf. Ik kom wel lezen hoor!

And the toughest rule... passing on the Award. Almost makes me grumpy as it's so hard! So guess what: the Award is yours, yes YOURS! Just grab it, you deserve it and you've earned it. So put it on your blog with pride and tell me a bit about yourself too. I promise, I'll come and read.

11 opmerkingen

  1. I love the picture of the granny square blankets. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou zeg, ik zit iedere keer met bewondering naar je tassen te kijken, heb je er gewoon een tutorial van op je blog staan.
    Geweldig, thanks for sharing :-) enne al die aandacht is verdiend hoor, lekker van genieten.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou je hebt het verdient hoor je driedubbele award :)!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Congrats on all your awards and recognition! You deserve it...I told you so! LOL! I do love your colors for your afghans. I LOVE the Olympics too! I will pray you get in to see them and also that you find your dress. I have watched the Olympics since I was a child or whenever they started televising them. I love the equestrian part as I used to ride. You have a great equestrian team in your country. Unfortunately here they don't always televise all the equestrian parts so I order it on a dvd to get the whole thing but there's nothing like watching it live and to be there? I'd be over the moon!!!! I always wanted to be in the olympics. I had the discipline but no money! Some things never change! LOL! You'll have to keep me informed!
    Ah yes....I also love Pinterest..it is so cool for getting inspired and saving all those great ideas that you're afraid you might lose sight of. I need to get a Pinterest button on my blog and if you have one I will follow you on there too. Have a great day, evening....week! TTYL!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk blogje heb je weer geschreven. Ik heb je toegevoegd op facebook, maar denk dat je ook nog een speciale Happy in Red gebeuren hebt, klopt?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om dit van je te lezen:)Ik ben nu bezig met de omkeerbare tas! Hij is zo leuk! Mijn dochter kijkt nu de teletubbies, kan ik snel alles knippen (en bloggen;) en als ze straks slaapt naai ik hem in elkaar! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt de award verdiend hoor! En ohhh London, the place to be! Ben er al vaak geweest, maar wil zo graag een keertje terug. Leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als je het leuk vind:) kijk nog es op mijn blog! Duidelijke tutorial! Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk om te lezen! En het blijft zonde van die gemiste jurk, oei...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW just what I was looking for. Came here by searching
    for happy

    Here is my webpage; website now

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!