My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

Give Away dag 1: vintage New York City postcards

Een paar jaar geleden werkte ik voor een website van een groot bedrijf. Voor deze website schreef ik voor het onderdeel 'reizen en vrije tijd'. Dat was echt mijn eigen hoekje, ik schreef mooie artikelen over steden en verre bestemmingen. Met mooie foto's erbij en praktische tips.


Maar van de één op de andere dag besloot het grote bedrijf: 'Nah, dat reizen en vrije tijd, daar doen we niet meer aan'. En van de één op de andere dag werd al mijn werk van de website gehaald. Waar ik zoveel tijd, werk en liefde in had gestoken.

Dat vond ik natuurlijk ontzettend jammer, maar ik ben niet heb type om bij de pakken neer te zitten. Ik kijk liever naar wat ik heb. En wat ik had was genoeg: veel reiservaring, mooie foto's, een liefde voor steden en héél veel notitieboekjes en schriftjes vol mooie herinneringen en praktische tips. Daar moest ik gewoon wat mee doen! En zo werd Mooistestedentrips.nl geboren. Mijn website over allemaal mooie steden op deze aardbol.

Ik wil leuke tips delen met andere stedenliefhebbers: praktische tips, leuke tips en gratis tips. Want een stedenreis hoeft helemaal niet duur te zijn, zo is mijn motto. En sinds een tijdje zit Mooistestedentrips.nl ook op Facebook. Het platform om nóg meer tips met mensen te delen en waar mensen mij (en andere reizigers) leuke tips kunnen geven voor Mooistestedentrips.nl. De komende tijd zou ik het leuk vinden als meer mensen naar mijn Facebookpagina zouden komen en tips kwamen geven of juist een vraag stellen: wie kent er een leuk hotel in Barcelona, hoe lang is het vliegen naar Marrakech, waar zitten de leukste vintage winkels van New York en Kopenhagen? Het lijkt mij er de perfecte plek voor om dat te doen.


Omdat mijn website is ontstaan vanuit al die schriftjes met tips, wil ik leuke papierwaren weggeven. En daar kwam Bykris.nl om de hoek kijken. Want die heeft zúlke leuke papierwaren, ook reisgerelateerd. Hummerdiehum...

... dus geef ik de komen 3 (ja DRIE) dagen mooie spulletjes van ByKris.nl weg onder de volgers van de Facebookpagina van Mooistestedentrips.nl. En jullie hebben een streepje voor... want de eerste Give Away staat morgenochtend online, maar jullie kunnen nu al je best doen om te winnen. Waarom? Ik vind jullie TOP volgers, ik geniet elke dag van jullie comments en dat waardeer ik zó ontzettend!

Wat geef ik morgenochtend weg? Jullie zagen de foto's al... supermooie vintage kaarten van New York City. In een heel leuk blikje. Leuk om op te sturen, maar óók om op te hangen. Er zitten namelijk schattige houten wasknijpertjes bij en een stukje koord. Dus ga er maar helemaal los mee!


Wat moet je doen?
Heel simpel: word volger van Mooistestedentrips.nl op Facebook! Ik verwelkom je met open armen.

Extra kansen:
1. Als je het Facebook bericht van de Give Away deelt met je vrienden (dat kan onderaan bij het bericht bij 'delen')
2. Deel deze Give Away ook via je blog of Twitter en je naam gaat nogmaals in de hoge hoed.

En laat me hieronder weten welke van bovenstaande je hebt gedaan én wat je favoriete stad is. Zoals ik al zei: jullie hebben bij mij een streepje voor!

Vrijdagochtend maak ik bekend wie de vintage New York City kaarten heeft gewonnen!

20 opmerkingen

  1. Goed bezig zeg! En wat een prachtige kaarten van New York (nooit geweest, voorlopig droom ik er nog maar even van :). Ik doe niet mee aan de give away ( heb geen facebook...ja die mensen bestaan echt!), zet morgen wel even een linkje op mijn blog. Bedankt voor de goede doelen tips, ik mail je nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb heel bewust enige tijd geleden mijn facebookprofiel weer verwijderd, jammer want voor dit doeleinde was het wel handig geweest ;) Mooie kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo tof, zeg, ben je direct gaan volgen bij FB,zal deze give away vermelden op mijn blogje. Ik zal je op FB zeker af en toe opzoeken, leuke steden staan er al tussen! New York is mijn favo... Ooit...
    Zal het delen op FB ook, hé
    Ooit was ik al in Barcelona, Rome was tot nu toe het indrukwekkendst, Parijs de romantische en Londen doen we volgend jaar!
    Groetjes Sofie, lekkerbekkenmaar

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. TOP! Vergeet niet op 'vind ik leuk' te klikken op de page! Anders vergeet ik je misschien op het papiertje te schrijven (en dat zou zó niet de bedoeling zijn).
      Groetjes!

      Verwijderen
    2. Ik vind je leuk met mijn pagina, lekkerbekkenmaar
      http://www.facebook.com/pages/Lekkerbekkenmaar/143888052390723
      en dank je wel voor je reactie op mijn madeliefkes ;-)

      Verwijderen
  4. Ach, jammer heb ookmijn facebookprofiel verwijderd dus helaas!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oelala...wat superdepuper gaaf! Ik ga je site sowieso nog opzoeken voor tips voor Barcalona!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. tuuk doe ik mee, heb je al geliked. Snap alleen niet helemaal hoe ik je giveaway kan delen omdat ik elke x naar je fb pagina schiet en dan geen g.a zie? Ik onhandig? mmmm, ja soms wel haha.
    Waarom verwijderen zoveel mensen hun profiel, het is zoooo leuk! vind ik.... En jouw blog is niet alleen leuk, maar echt super. maar dat had ik vlgs mij al eerder gezegd..
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toch een positieve noot vandaag, na het ijskoude en oh zo trieste nieuws van het busongeluk in Zwitserland, waar zoveel leed heel België op zijn kop zette!
    Ik doe heel graag mee en deel heel graag de fb pagina en vertel het lekker verder.
    Liefs,
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe graag mee. Werd volger op fb en zal de give away ook delen! Voor mij hoeft het niet ver te zijn, Gent vind ik super en alle kleine Franse dorpjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. helaas geen facebook, succes met je prachtige ideeën

    BeantwoordenVerwijderen
  10. vind ik leuk op facebook :)
    en NY, daar droom ik al van sinds ik een klein meisje was,
    ik ben vorig jaar naar LA geweest,
    maar NY blijft mijn droom bestemming :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooh, ik word nog eens techneutisch... Ik heb je 'geliked' en het bericht zelfs gedeeld. Nu nog even je berichtje linken op m'n blogje en dan komt het helemaal goed...

    Ohja, mijn lievelingsbestemming. Ergens in het Franse land, tussen de lavendel en met een flinke straal zon op m'n koppie... Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hopla,

    Ik deed het allemaal!
    Ik werd volger van je blog, klikte 'vind ik leuk' op Facebook!!
    Deelde het bericht via facebook en ik plaatste deze give away op mijn blog!

    Het zijn hele leuke kaartjes die ik heel graag zou gebruiken voor mijn POSTCROSSING hobby!!!

    Mijn favo stad is ROME! Vorig jaar met mijn verjaardag verraste mijn vriend me met een citytrip! Ik vierde mijn verjaardag in Rome!

    Groetjes
    Silke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gedaan! (Facebook). Blogje ga ik zo doen.
    Hopelijk heb je veel reacties. Mijn lievelingsbestemming? We sparen voor een tripje met de kinderen naar Londen!
    Heel veel succes met je actie!
    Groeten,
    Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik ben net fan geworden van je pagina, maar wel onder mijn echte naam.
    ik zet je pagina ook nog effe op mijn pagina...( www.facebook.com/mooisvanme )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Of course! Meteen maar even fan geworden van jouw pagina!! :-)

      Verwijderen
  16. Jaaaaa heb je link gedeeld op facebook en reclame gemaakt op mijn eigen blogje, nu maar duimen....:-)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Okay...no English here either so I guess I'll have to learn to speak Dutch? Have a good "dag"?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Laat gerust een comment achter.
Lees ook de Privacy Voorwaarden.

Thank you for visiting my blog! Don't be shy and leave a comment.
Read my Privacy Policy.