My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

Give Away dag 2: Ik schrijf je (maar wel heel klein)

Echte kaarten en brieven sturen, dat was een voornemen van me dit jaar en dat lukt eigenlijk behoorlijk goed. Ik heb al heel wat kaarten de deur uit gedaan dit jaar. En ik heb al wat kaarten ontworpen die je gewoon kunt uitprinten op stevig papier en dan kunt versturen. Zo gepiept.


En ik ben ook helemaal verliefd op die ouderwetse luchtpost enveloppen! Ik kan me nog wel herinneren dat die nog echt gebruikt werden. Fantastisch. En nu zijn ze dus retro, vintage, hip. Nou, ik vind het prima. Dus toen ik de mini airmail kaarten bij ByKris zag moest ik ze gewoon hebben. Ze zijn klein, maar fijn en héél vintage en héél cute en zó leuk. Serieus, je wil ze. Nee echt, geloof me. Je wil ze winnen!

Maar oké, ik zal me van ze los rukken! Ik geef ze weg, op de Facebook pagina van Mooistestedentrips.nl, want schrijven en reizen... tsja, that's me. Dus hop, het pakketje gaat naar één van jullie als de pagina van Mooistestedentrips.nl 'vind ik leuk-en', morgen ga zet ik de Give Away op de pagina, maar net als gisteren... jullie hebben gewoon een streepje voor. Dûh!


 Ik leg het dus nog even uit... wat moet je ook alweer doen om een leuk pakketje van ByKris te winnen?
1. U gaat richting Facebook... gaat naar mijn pagina en drukt op 'vind ik leuk'.
2. Wilt u een extra kans, deel dan het bericht op facebook waar de Give Away in staat (onderaan het bericht staat 'delen' easy peasy dus!)

Succes! En heb je nog niks gewonnen... morgen weer een kans. Woop woop!

16 opmerkingen

  1. Wat leuk alweer. Ik doe weer meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook nu sta ik weer in de rij... Je habt er ondertussen al een 10tal volgers bij (rijmt ook nog) op FB! Proficiat, hé!
    Groetjes Sofie, http://lekkerbekkenmaar.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, ik dacht dat je misschien penvriendjes wou :( Daar was ik helemaal blij om!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ook ik wil mee doen :)
    lijkt me supertof

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oeps, moet dat bericht nog gaan delen ook zie ik ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ik doe mee hoor! Ik ga je gelijk liken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ok hier gaan we dan like like like - net zoals gisteren!
    Liefs,
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Ik heb ook nog luchtpostenveloppen (scrabble-woord!) thuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I've always had a thing for vintage envelopes, too!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Check, check..gedaan en nu maar flink duimen dat mijn extra kans me geluk geeft ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Check...check...en nu maar duimen dat mijn extra kansje me geluk geeft...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nu dan eindelijk de reactie die gisteren niet lukte: ik zat wel in de zon, maar had m'n haaknaald niet bij me. Zomaar ven genieten van de onverwacht schijnen de zon was overigens wel heerlijk.

    Btw, ik heb weer ruzie met facebook. Hij wil je link niet delen, nou ja zeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh dat papier ken ik nog wel das gaaf joh!
    Heb gauw geliked and geshared hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe ook graag mee,
    en deel 'm ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De facebookpagina is ge-vind-ik-leukd. Hopelijk heb ik geluk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Laat gerust een comment achter.
Lees ook de Privacy Voorwaarden.

Thank you for visiting my blog! Don't be shy and leave a comment.
Read my Privacy Policy.