My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

Meet the Olympic team

...(en een leuke Give Away)

Mijn oranje sjaals, t-shirt, paraplu (tsja, Londen...) en 'Hup, Holland Hup' spandddoeken liggen klaar. Volgende week zit ik in het vliegtuig naar Londen en ga ik de Olympische Spelen van dichtbij meemaken.

My orange scarves, t-shirt, umbrella (well yes, London you know) and 'Go, Holland go' banners are all ready to go. (For those of you who don't know: orange is Hollands national colour). Next week I'm in London, seeing the Olympics from up close.

Eerder deze week liet ik jullie al een Olympische tas zien. Helemaal verliefd op dat stofje ben ik. Ultieme London Love. En zoals dat wel vaker bij mij gaat, sla ik dan rustig een beetje door. Dus nu heb ik een heel Olympisch team, voor de medeliefhebbers van 'De Spelen' in mijn shop staan. Ha!

Earlier this week I showed you my Olympic bag. I just love that fabric! Ultimate London Love. I went completelt mad (sewing madness mind you) and now I have an Olympic team, for all the other fans out there, in my shop!

London Olympics bags
Ik heb drie soorten tassen gemaakt. Twee tassen met een lange band en één omkeerbare tas (en aan de binnenkant zit óók Londen stof, da's het mooie! Gaat dat zien, gaat dat zien.

I made three kinds of bags. Two cross body bags and one reversible tote bag and the greatest thing is that the inside is also lined with London fabric. Check it out!

London Clutch

Wat ik ook héél erg leuk vond om te maken, waren de 2 clutch tasjes van de Londen stof! En dat ondanks de ritsen! Dat ging nu trouwens best wel goed. Van te voren had ik allerlei ontspanningsoefeningen gedaan en héél veel tutorials op het wereldwijde web gelezen. Na een kleine 'tsjakka powersessie' ging het van een leien dakje.

What I also loved sewing were the two clutch bags, also made from London fabric. I even managed alright with the zippers. Before I started sewing them I had to do some relaxation exercises, read plenty of zipper-pouch-tutorials and have some 'you can dó it, power session' and all went smooth.

Londen tas

Nu kennen jullie mijn website Mooistestedentrips.nl wel en vanaf vandaag geef ik bovenstaande tas weg via deze website! En er zit ook nog wat in: héél leuk Londen-briefpapier en een Londen reisdagboek. Tis speciaal voor Nederlandse en Belgische vrinden van de website, dus doe er je voordeel mee! Jullie weten, ik betrek jullie graag bij een gezellige weggeefactie (oké, jullie hebben gewoon een beetje een streepje voor, niet verder vertellen...)

Ik zal even kort uitleggen wat je moet doen als je kans wil maken op de tas en de leuke inhoud ervan:
  • Volg Mooistestedentrips.nl op Facebook en/of Twitter.
  • Deel en retweet de actie!
  • Laat me weten (via Twitter, Facebook of hier) wat je favoriete winkel (en ja craftwinkel en vintage tips zijn natuurlijk welkom), café, restaurant, B&B of hotel is in Londen. Ik ben gék op goede tips.
De actie loopt tot woensdag, dus wees er snel bij! Je leest op Mooistestedentrips.nl meer over de actie.

For the Dutchies and Belgians (and other peeps that speak Dutch) the citytrip website Mooistestedentrips.nl is hosting a Give Away for one of my bags. So so sorry for all the non-Dutchies! But I promise promise that I'll host something fun after I get back from my holiday for you lovely foreign peeps as well. And of course you can take a look at my Etsy shop to take a look at my London bags!

PS. If you have any tips on what to go see in London (any good craft addresses, vintage shops??), please let me know!

Happy weekend everyone!!

21 opmerkingen

  1. Wat een leuke tassen. En wat leuk dat je tas opgenomen is op mooistestedentrips.nl. TOP

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love all the bags! As for relaxation techniques, I think I'll be needing them just to approach my sewing machine. I learned how to use it as a child, but now it intimidates me... for now I'm sticking to crochet and knitting, but I'll get there!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit! Gelijk gaan volgen op twitter en een RT aan gekoppeld :-) Nu maar afwachten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooistestedentrips.nl volgen op Twitter? Check! Retweeten? Check? Leukste shop? Via Twitter, check, maar voor de volledigheid: Cath Kidston :-) Ik ga zeker alle shoptips opslaan voor mijn volgende Londontrip! Love London!!! En by the way: reuzeleuke give-away!! :-) Veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe graag mee! Ik ben al heel lang niet meer in Londen geweest, maar als ik nog eens zou gaan staat de winkel (of winkels) van Orla Kiely op het programma!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig leuke tassen en etuis heb je gemaakt. Wat een gezellig stofje is het toch!

    Helaas voor mij geen kans op je give away deze keer. Ik heb geen facebook of twitter account.
    Nou ja, volgende keer beter.

    Alvast heel veel plezier in Londen.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat ziet het er mooi goed gemaakt uit zeg!. Jammer, ik heb geen facebook en twitter ook niet. En ik wil zeker nog eens naar London. lijkt me gaaf. Dus heb ook niet eens tips voor je!
    In elk geval veel plezier in London! Groetjes Judith♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat gaaf dat je naar Londen gaat!! (sorry, maar misschien heb ik wat gemist, dat ik 't nu pas lees?)(we zijn een paar dagies weg geweest, zonder laptop.. dus heb ik gelijk veel blogs gemist);) Maar, ik wens je alvast heel plezier bij de Olympische Spelen!! Super-leuk!! Welke sporten ga je live zien??! Groetjes, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf!

    Londen, Olympische Spelen, ik = jaloers!

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zòò leuk dat je de spelen van dichtbij kan meemaken. En dat je naar Londen gaat. Veel plezier. En je creaties met dat leuke "london"stofje zijn super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke tassen! Je bent er precies helemaal klaar voor ;-) . Veel plezier in londen hé!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Great set of Olympic goodies there Esther! Lucky you getting to go to the Olympics! I'll be watching it ALL on TV over here - can't wait!
    Hope you have a super awesome time! and well done on those zippers!!


    Thanks for linking to a Round Tuit!
    Hope you have a fabulous week!
    Jill @ Creating my way to Success
    http://www.jembellish.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh! Where's your Etsy shop? I want to but some of your London stuff...can I or is it only for those on that side of the pond?
    I love that fabric! I'll use the big bag for my yarn while I'm sitting in the chair watching the Olympics! LOL!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Love all the bags and the fabric is fantastic! Thank you for sharing this at my Make it Pretty Monday party at The Dedicated House. Hope to see you again on Monday. Toodles, Kathryn @TheDedicatedHouse

    BeantwoordenVerwijderen
  15. They look great! Hope you enjoy the games!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. great bag! have fun in london! tea at the harrots = winner

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Great bags, love that fabric! Thanks for sharing on Craft Schooling Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. So pretty and fun! Visiting from the Bowdabra Blog link party.

    Zeer mooi en leuk! Een bezoek van de Bowdabra Blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Loved your Olympic themed tote and featured it on this week's BeColorful.
    pr

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!