My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

London shopping: Anthropologie

Eerst alleen nog maar in de Verenigde Staten, maar nu ook in Londen. Dus moest ik er langs: Anthropologie. Beroemd om de op vintage geïnspireerde kleding, accessoires en leuke spullen voor je huis.

After the USA, now also in London. So I had to go there: Anthropologie. Famous for vintage inspired clothing, accessories and homeware. 

shopping in London: anthropologie

Nu houd ik niet van kerstbomen, maar zo'n boom met supermooie kopjes en glazen is in mijn huis altijd welkom!

Now, I am not a big fan of Christmas trees, but a tree filled with pretty cups and glasses is always welcome in my home!

Anthropologie London

Er zijn twee filialen van Anthropologie in Londen: één aan King's Road en één in Regent Street. Ik liep niets vermoedend over Regent Street, druk te kletsen met mijn vriendin, toen ik Anthropologie spotte. Ik slaakte een gil en sleepte mijn nietsvermoedende vriendin mee naar binnen. Dat ik 'nodig foto's moest maken voor mijn blog', daar werd het niet echt duidelijker op.

There are two stores in London: one on King's Road and one on Regent Street. I was walking down Regent Street, talking to my friend, when I spotted the store, screemed with joy and ran inside. Leaving my friend totally stunned. The explenation that 'I really had to go in and take pics for my blog' didn't clarify much I think.

Anthropologie London: shopping

En teleurgesteld werd ik zeker niet! Ik ging eigenlijk meteen naar beneden: naar alle mooie serviezen, glazen, bekers en andere leuke dingen voor in huis. Ik heb daar een vreselijke zwak voor.

And I wasn't dissapointed! I went straight downstairs to see all the pretty china, glasses, cups and other lovely home and kitchenware. I am such a sucker for those things.

Anthropologie London kitchenware

Ik bedoel: kijk deze mooie lepels eens. Toch om op te vreten!

Look at these pretty spoons. I want them all.

Anthropologie London

En niet alleen maar zoet spul, maar ook stoere spullen. Zoals deze glazen en onderzetter in Mexicaanse stijl. Daar raak ik nou van in zomerse sferen.

And not just sweet and girlie stuff, but also cool things. Like these Mexican style glasses and coasters. Makes me feel all summery!

Maar helaas zat ik dus met dat kleine koffertje... en een gewichtslimiet. Gelukkig zag ik dat er nu ook een Europese online shop is. Er is dus hoop! Maar het is gevaarlijk, erg gevaarlijk...

But there was the problem with the little suitcase again. Lucky for me though: there's also a European online shop. So there is hope! But it's dangerous, very dangerous...

9 opmerkingen

  1. zalige winkel, ja! ik ga voor mijn werk nogal eens naar de VS en het eerste wat mijn collega's en ik doen is opzoeken of er een anthropologie-filiaal is in de stad waar we heen gaan :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Wat een gave winkel! Als ik ooit in Londen kom, wil ik daar zeker naar toe!

    X San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een heerlijk zuiderse sfeer ademt die winkel blijkbaar uit! Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank! Ook dat adres staat op de lijst genoteerd. Geweldige spullen. @

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is genieten zeg! Net als die Cath Kidston winkel.
    Misschien ooooit nog eens tijd voor om heen te gaan.
    Je had nog een vraagje over de dekentjes. Ik ga ergens in september naar Engely toe, heb nog geen afspraak. Het zal in ieder geval niet de eerste week zijn. Zo gauw ik meer weet zet ik het op mijn blog.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow! So many beautiful goodies!!! I love them all too! So glad you had such a great time in London!!! :)
    Hugs, LS

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supergave winkel Esther! Bedankt dat je ons liet meegenieten. En bedankt voor de naaimachine-tip, ik ga het deze week eens proberen, lief!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wanneer komen ze naar Nederland??? Overal in blogland zie ik verwijzingen naar deze winkel, maar helaas mogen we er in Nederland nog niet van genieten. Het ziet er echt heel gaaf uit. Dank voor het delen van de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is het moeilijk om te kiezen... Alles is leuk!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!