My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

Little relaxation

Vanaf dat de wekker 's ochtends gaat, ben ik meteen met vijf dingen tegelijk bezig. Allemaal ontzettend leuke, en spannende, dingen dat wel. Natuurlijk ben ik héél druk met het schrijven en fotograferen voor Robin Magazine, maar ik heb ook nog wat andere leuke schrijfopdrachten in de pen. Dat maakt van mij een heel blij, maar ook een heel druk persoon.

From the moment my alarm goes off in the morning, I am working on five things at the same time. All great and exciting things. Of course I am busy writing and photographing for Robin Magazine, but I also have some other lovely writing assignments lined up. This makes me a very happy, but busy person.

Granny suqares
 
Even pauze nemen, daar moet ik mezelf altijd echt toe dwingen. Maar om te voorkomen dat ik er om vier uur 's middags ineens achter kom dat ik de lunch compleet vergeten ben, heb ik een methode ontwikkeld. Ik neem elke 4 uur even pauze (ja, net als op kantoor) en dan eet en haak ik wat. Vandaag leverde dat twee grote granny squares voor een goed doel op. Toch nog productief tijdens mijn pauze!

A break, I really have to force myself to take one. Sometimes it happens that I find out at four o'clock in the afternoon that I completely forgot to have lunch. So I needed to come up with a trick to take a break. So every four hours (just like at the office) I take a break, eat something and take up the hook. Today I made these two large granny squares for charity. So even on break I am quite productive!

Sleepover Cat

De logeerpoes zal het allemaal worst wezen. Die vond het vooral heel irritant dat ik vandaag niet lang genoeg stil bleef zitten, zodat ze op schoot kon. Dus zocht ze een lekker plekkie op om een uiltje te knappen. Op mijn favoriete haakplek, dat dan weer wel. Schavuit.

Sleepover cat couldn't care less though. She was mostly very annoyed by the fact that I didn't sit still long enough for her to curl up on my lap. So she found herself a nice spot for a nap. In my crochet spot, that is! Silly beast.

10 opmerkingen

  1. Sehr schön!^^
    Ich mag diese Granny`s.
    Liebe Grüße,*Manja*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed idee van die pauzes!
    Ik vergeet mezelf ook nog wel eens van voedsel en vocht te voorzien op een dagje thuis werken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En je dan ook nog aankijken met een blik, van wat had je? De poes wel te verstaan op jouw plekje
    Doorhollen zit in onze genen voordat dat er uit is zijn we drie generaties verder, leuk om te lezen dat je jezelf dwingt pauze te nemen
    Ze zijn mooi de granny's
    Tineke
    bollies53.blogspot.com






    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is toch een heel goed idee om je pauze zo in te lassen en zo te vullen.

    Ik wou dat ik dat eens kon doen, haha.

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely crochet and congrats on your writing opportunities!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk eventjes wat tijd voor jezelf met een haakwerkje...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje, jij kan ook niet stil zitten. hh. Wel mooi gehaakt in je pauze. Je vorige post was ook al zo aantrekkelijk. Succes! lieve groet Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I'm glad you found some time to take a little break! I love the colors you chose for your grannies too :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel verstandig zo'n pauze om 4 uur! En wat een schatje, dat katje :) Geef haar eens ongelijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. beautiful granny squares and sweet cat
    love
    maria
    mscreations27.blogspot,com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Laat gerust een comment achter.
Lees ook de Privacy Voorwaarden.

Thank you for visiting my blog! Don't be shy and leave a comment.
Read my Privacy Policy.