My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

It just makes a nice present

Het blijft een leuk cadeautje om te maken en te geven: een kruikenzak. Nu hoor ik jullie denken: 'Wat? Een kruikenzak als de mussen dood van het dak vallen?' Nou, deze kruikenzak gaat naar Australië en daar is het nu winter. En zo werd het meteen een stuk logischer.

This just makes for such a great gift, both to make and give. Now I hear you think: 'What? A Hot water bottle cover in the middle of summer? Are you nuts?' No I'm not (well, I am... but we're not discussing that right now!). This cover is going to Australia and it's winter over there. Makes much more sense now, huh!

Hot water bottle cover

Ik vind het erg leuk om kruikenzakken voor mensen te maken. In mijn shop kunnen mensen gewoon kiezen uit een aantal stofjes en dan ga ik ervoor. Dit corduroy (jahaaa, bijna net zo knurftig als flanel, zalig!) was echter het laatste beetje dat ik nog kon vinden. Maar toch wel schattig hè!

I really love making hot water bottle covers. In my shop people can just pick a fabric that I'm offering and then I go go go! This baby rib cord (yes, almost as dorky as flannel, love it!) however was the last bit. But isn't it cute?

Flannel fabrics for a hot water bottle cover

Vandaar dat ik even wat nieuwe flanelletjes selecteerde voor kruikenzakken. Allemaal wel lekker vrolijk dacht ik zo. Er zijn ook wat katoenen stoffen beschikbaar! Overigens kun je zelf ook heel gemakkelijk een kruikenzak maken met mijn tutorial: je hebt maar een fat quarter nodig!

That's why I picked some new flannels for my custom made hot water bottle covers. Very happy looking, or so I think. And I've selected some cottons too! By the way, you can also easily make a hot water bottle cover yourself using my tutorial, you only need a fat quarter to make one! 

8 opmerkingen

  1. Leuk! Maar dat stofje waar je deze van maakte vind ik het leukst, zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem heel schattig en vrolijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig stofje!! Zou willen dat wij zoiets vroeger hadden voor over onze kruikenzak.... (stukje nostalgie :D )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. da's een heel schoon stofke en absoluut niet raar om nu te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig! Ik heb die stof in blauw in gewoon katoen, ook erg leuk, zie het rokje hieronder.

    http://pienkel.blogspot.nl/2012/04/allemaal-rokjes.html

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!