My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

A new white pleated tote bag and #etsylokaal

Er rolde weer een witte, geplooide tas van onder het naaimachine. Nu de zomer met rasse schreden naderbij komt, lijkt iedereen de zomer in zijn bol te krijgen en daar hoort natuurlijk ook een nieuwe tas bij. Ik snap dat wel: je gooit zo'n tas simpelweg vol met je handdoek, bikini, een zonnebril en factor 30, zwiept hem over je schouder (of hangt hem aan je stuur) en weg ben je: naar het strand, zwembad of terras. Genieten!

Another white pleated tote was made. With summer approaching swiftly, everyone seems to have summer in mind and you just gotta have a new bag. I get that, I mean: you just fill it up with a towel, bikini, sunglasses and your bottle of SPF30, swing it over your shoulder (or hang it from your handlebar if your cycling) and off you go. Good times!

White pleated tote bag

Zo'n witte tas geeft me altijd wel een beetje hoofdpijn tijdens het maken. Want ik maakte mijn kniptafel, naaimachine en strijkijzer eerst minutieus goed schoon, voordat ik begon met meten, knippen en naaien. Maar als hij dan klaar is, vind ik het ook wel heel mooi. Ook tijdens het foto's nemen, werd voorzichtigheid betracht! Snel inpakken en naar de ontvanger maar!

A white bag always gives me a bit of a headache. I mean, before I even think about starting I clean my cutting table, sewing machine and iron within an inch of my life. But when it's done, I am oh so pleased with it. It's so pretty. Though, also when taking pics I was so careful not to get it dirty. So wrapping it and sending it off to the recipient it is!

Support #etsylokaal


Happy Bunting
$23

Bow Tie Batik Baby Onesie | ...
$12.95

Silver necklace with vintage...
$124

Elephant / TEA TOWEL / White...
$17.9

Printables Poster Print Art ...
$3.95

Tiny wooden white "CatW...
$16.95

Ipad mini sleeve white leath...
$59

soaps of your choice: soap s...
$18

Lampwork glass beads - stre...
$20

Wooden flowervase with a tul...
$12.5

Queen Anne's Lace, Giant...
$19

Necklace 'feather white&...
$25

Sugarfree & Glutenfree - Pec...
$0.99

Beadwork necklace - strand n...
$19

Haking CF 35 Camera
$4.5

Grey and white checked hoode...
$15

Misschien zag jullie op Facebook, Twitter of Instagram #etsylokaal al voorbij komen? Dit jaar hebben weer heel veel Etsy Nederlandse winkels de handen ineen geslagen en besloten om met z'n allen korting te geven, in de vorm van gratis verzending. Bij alle Nederlandse Etsy winkels die meedoen, kun je je cadeautje gratis laten verzenden met kortingscode ETSYLOKAAL. De korting geldt alleen voor bestellingen vanuit Nederland. En jaaaa, ik doe ook mee :-)

Wat ik eigenlijk niet wist, is hoeveel creatievelingen uit mijn eigen Utrecht ook een Etsy winkel hebben. Maar nu weet ik hoe veel het er zijn en dat ze schitterende dingen verkopen. Van kinderkleding tot vintage en van grafisch ontwerp tot sieraden. Hierboven heb ik ze in het zonnetje gezet. En het mooie... de meeste van deze winkeliers doen ook mee met #etsylokaal. Houd de komende weken de # in de gaten om te weten te komen welke winkels er allemaal korting geven!

I had no idea that there were so many creative peeps in Utrecht who also had an Etsy shop, but I recently got to know them and I am just so proud that people from my hometown are stepping up and opening a shop. Go them! So in this treasury I just wanted to praise them! Apparently it doesn't matter if you're looking for screen printed tea towels or vintage cameras, or handmade jewellery or kids clothes: you can find it handmade from Utrecht. Fabulous!

3 opmerkingen

  1. Wat grappig, ik heb vanavond net je donkerblauw/tangerine versie bekeken en doorgeklikt naar de tutorial. Het is zo'n mooie tas! Ik wil m zelf ook graag een keer maken, maar hou me voornamelijk bezig met het naaien van kleding (voor onze meisjes van 2 en bijna 4 en mijzelf).

    Een mooi initiatief, het Etsylokaal!

    Groetjes Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige tas. Succes met de Etsy-actie.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag hem al op facebook voorbij komen en "vergat" je blog te lezen. Schitterend zo'n mooie witte tas.
    De London tas die ik eens won, gebruik ik ook graag en neem 'm altijd bijna dagelijks mee.


    Lieve groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!