My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

Woohoo! I'm in Maak Magazine this month

Teksten die je zelf hebt geschreven ergens terugzien is best wel vreemd. Laat staan horen! Op dit moment zijn er radiospotjes te horen, met teksten die ik heb geschreven. Heel raar. Teksten die ik ooit eens simpelweg op mijn laptopje in Word rammelde, worden nu door een Bekende Nederlander uitgesproken. De eerste keer dat ik het spotje op de radio hoorde, viel ik bijna van mijn stoel! Jezelf terug lezen is toch een stuk gemakkelijker.

Happy in Red in Maak Magazine | Happy in Red

Reading or hearing words that I've written can be rather unsettling. At this moment there are some radio clips in The Netherlands using words that I've written. It's weird. These are things I've written down on my silly little laptop, in word. And now some famous Dutch TV personality is saying them on the radio. The first time I heard the clip I nearly fell of my chair.




Maar ik was nog nooit columniste (waarom eigenlijk niet?) en daarom vond ik het geweldig dat ik werd gevraagd om een column te schrijven voor Maak Magazine. Kennen jullie het blad? Niet? Neem dan gauw even een kijkje, want het nieuwe nummer staat helemaal in het teken van haken en breien.

But I was never a magazine columnist before (I wonder why not, really) and that's why I was very honoured to be asked to write a column for Maak Magazine, a Dutch magazing about making, designing and crafts. This months issue is all about crochet and knitting.


Happy in Red in Maak Magazine | Happy in Red

Happy in Red in Maak Magazine | Happy in Red

In het nieuwe nummer van Maak staan interviews met Meike van Crejjion en Christel Krukkert, superleuk. Je vindt er superveel leuke gratis haak- en breipatronen, om schattige knuffels te maken, een bijzondere muts en sjaal en de leukste randjes. En het hilarische boek van Club Geluk wordt besproken (die foto kon ik jullie even niet onthouden!).

The magazine holds interviews with well known Dutch crochet designers, has lots of free crochet and knitting patterns and reviews some rather hilarious alternative knitting and crochet books, like the one with all the men on the cover... I simply couldn't keep this picture from you!


Happy in Red in Maak Magazine | Happy in Red

En ik sta er dus ook in. Volgens mijn man is het een hilarisch leuke column geworden. Maar hé, hij is natuurlijk verre van objectief! Maar zelfs al sla je mij in het geheel over, dan is deze uitgave van Maak Magazine zeker de moeite. Je kunt deze editie (en vorige uitgaves geloof ik ook) bestellen via Nikki Dotti.

And there I am. I have an entire page. According to my husband the article has turned out pretty good and 'darn funny'. Though, although I didn't pay him to say that, he's hardly objective now, is he? Anyway, I am quite chuffed. The magazine is in Dutch only, though if you feel like ordering a copy, you can use the above link. 

8 opmerkingen

  1. Congrats! That looks like a cool mag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met jouw bijdrage aan Maak. Goed dat jouw zo enthousiast reageerde. Juistt van je naasten krijg je een aardig idee of je tekst geslaagd is.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!! Lijkt mij ook wel heel bijzonder als je zo jezelf in een blad ziet staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk...moest eigenlijk zo bij de Bruna tussen de magazines liggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk!! Ik ga op zoek naar het tijdschrift!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk blad. Ik ken het niet. Gaaf als je ee kolem mag schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Laat gerust een comment achter.
Lees ook de Privacy Voorwaarden.

Thank you for visiting my blog! Don't be shy and leave a comment.
Read my Privacy Policy.