My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

My best 9 of 2016, according to Instagram

Minuten lang heb ik naar een leeg scherm gestaard. 2016. Wat moet ik erover zeggen? In ieder geval dat ik niet kan geloven dat het nu al bijna 2017 is. Wanneer is dat gebeurd? Eerlijk is eerlijk, 2016 was niet mijn beste jaar ooit en ik zwaai het graag uit. Zaken als gezondheid, verlies van geliefden en de 'toestanden' in de wereld drukte erg zwaar op dit jaar. Wat was het fijn om toevlucht te zoeken in creativiteit, haken, wol en kleur. En zo mooi om jullie hier (en op mijn social media kanalen) te mogen treffen. 

For minutes I have stared at a blank screen. 2016. What should I say about the year that is almost behind us. Well, first of all I can't believe it's almost over, it's almost 2017. When did that happen? To be frank, 2016 wasn't one of my best years and I am glad to see the end of it. Health issues, loss of loved ones and the political mess the world seems to gotten itsself into, is pressing hard on the year I've had. More than ever I am grateful to find solace in creativity, crochet, yarn and colour. It's been heart warming to welcome you all here, and on my social media channels.

Happy in Red, best nine 2016

Zeker leuk: dit jaar kreeg Happy in Red een eigen Instagram account. Veel haaksters en naaisters geven hun blog eraan, omdat Instagram nu eenmaal sneller en gemakkelijker is. Maar eerlijk, ik kan mijn goeie oude blog nog helemaal niet missen en hoop jullie hier in 2017 nog vaak te mogen treffen. Op Instagram waren dit mijn 'top 9' projecten van 2016:

One fun fun thing, Happy in Red got it's own Instagram account. Over the last few years I have seen many crocheters and sewing bees give up their blogs in favour of Instagram. Simply because it's easier and faster, it seems to fit our busy scedules better. But honestly, I couldn't miss my good ol' blog for the world! So I hope to see you here sometime (or more) in 2017. According to Instagram, these 9 projects were my top 9 for 2016:

1. The Moroccan blanket ~ 2. Candy Cane ripple stitch blanket ~ 3. Utrecht has a brand new wool shop ~ 4. Ripple stitch baby blanket ~ 5. I fanally made a Victorian Lace Square Blanket ~ 6. The Victorian Lac square blanket even shows up twice in my top 9 ~ 7. The reveal of my Scheepjes 2016 CAL blanket, donated to charity ~ 8. My funky fifties blanket, in crazy colours ~ 9. A pineapple coin purse, have a look at the free crochet pattern

Vertel eens, hoe was 2016 voor jou? En is er één project dit jaar waar je heel erg trots op bent?

So, tell me. What was 2016 like for you? Is there one particular project that you are really proud of?

6 opmerkingen

  1. To be honest I have an Instragam account too but would not leave blogland for all the tea in china:) Wishing you a very happy new year!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben blij dat je nog steeds een blog hebt. Ik vind Instagram helemaal niet zo handig, al ziet het er nog zo gelikt uit. En van jouw blogposts krijg ik altijd een glimlach op mijn gezicht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Esther, ik hoop en wens voor je dat 2017 een beter jaar wordt!
    Ook ik ben blij om 2016 af te mogen sluiten. Al zal het gemis van onze dierbaren er niet minder mee worden, nog lang voelbaar blijven en nooit weg gaan❤
    Mooi overzicht van jouw best nine, ik heb je gelijk op instagram ook opgezocht en ben je daar gaan volgen.
    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dubbele gevoelens hier. Bloggen vind ik leuker dan Instagram, al heb ik dat ook wel.
    Ik wens je het allerbeste voor 2017.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het nadeel van instagram vind ik dat het niet handig is om gezellig te vertellen hoe en wat je hebt gemaakt. Ik vind het heerlijk om al die verhalen te lezen/schrijven. Dus ook mijn blog blijft.
    Ik wens je het beste voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een mooie bestofnine.....Zie instagram als een aanvulling op...het gaat wel sneller en gemakkelijker maar bloggen vind ik ook veel leuker om te doen. Gelukkig aan de reacties te lezen zijn er meerdere die er zo over denken.
    Ik wens je een tevreden en creatief 2017!
    Lieve Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!