My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

The Big Pocket Tote

Hoog tijd om de voorraad tassen in de Etsy shop weer eens aan te vullen. Zeker nu er gisteren zo'n verzameling tassen uitgegaan is. Er moet wel wat te kiezen blijven natuurlijk.

It was about time to fill up my Etsy shop with some more bags, especially since I've sold so many bags yesterday. I mean, it's important that people get to chose from many things. 

Fuchsia Pink Tote Bag

Deze tas ontstond vrij spontaan. Vorig jaar kocht ik in Brussel heel leuk biais band, van Liberty. Die vond ik van de week onderin een tas en vond het toch vrij zonde dat ik er toch nu toe nog helemaal niets mee had gedaan. Dus ben ik vervolgens in de stoffenberg gedoken en kwam ik met deze combi boven water. Van het fuchsia roze canvas maakte ik een enorm groot voorvak op de tas. Heel handig voor je agenda of je iPad volgens mij.

This bag was rather spontaniously created. Last year I bought this Liberty bias tape in Brussels. I found it in a bag last week and thought it was a bit of a shame that I hadn't used it for anything so far. So I dove into my fabric stash and when I came back up I found these fabrics. With the fuchsia canvas I made this huge pocket on the front of the bag. Comes in handy to put your dayplanner or iPad in I'd think.

Tote bag, Liberty bias

Voor de binnenkant koos ik een zijdezacht stofje. Ik kocht het op de Utrechtse stoffenmarkt en als ik het me goed herinner is het een menging van katoen en zijde. Zo lekker zacht en met een hele mooie glans. Een leuke tegenhanger voor het stevige canvas van de buitenkant. De tas heb ik vanmiddag in mijn shop gezet, hopelijk vindt hij een leuk huisje.

The lining is made from this smooth fabric. I bought it a while ago at the Utrecht fabric market and if I remember correct it's a mix of silk and cotton. It's so smooth, silky and shiny. Really gorgious and such a great combo with the strong canvas of the outside. I have put the bag in my shop this afternoon and I am hoping it'll find a nice home.

9 opmerkingen

  1. Hi there:) You have some really cute bags. Your very talented:) Gone to check out etsy:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love it! Die kleuren zijn helemaal mijn ding en de bias krijgt alle aandacht die hij verdient!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is ook een hele smaakvolle tas.
    Heel lief met dat bloemen randje.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb net ook zo'n tassen gemaakt! handig hè!
    deze is heel mooi, love de combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!