My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

#crochetonthego in Portugal

Daar ben ik weer! Gebruind, uitgerust en klaar om weer aan de slag te gaan. Terwijl ik mijn werktas weer inpak, me afvraag hoeveel er ook alweer op mijn OV chipkaart stond en een beetje sip het weerbericht nakijk, staat mijn computer mijn vakantiefoto's in te laden.

Wij mij volgt op Instagram zag het al, ik zat in Portugal, waar ik een heerlijke rondreis maakte met mijn man. En ja, er werd ook gehaakt! Maar niet zo veel als gedacht.

Hello, hello! I'm back! Rested and ready to go back to daily life. While I am packing my workbag and wondering how much I need for the train tomorrow, my computer is taking in all the photos that I made during my holiday. 

If you follow me on Instagram, you may have noticed that I was traveling through Portugal with my husband. And yes, there was crochet. But not as much as expected. 





Ik begon in Porto aan een nieuw project met garen dat ik vorig jaar in Istanbul kocht en ik werkte eraan in Sesimbra aan de kust, in Alentejo en daarna... kwam het mijn tas niet meer uit. En nu bij thuiskomst weet ik eigenlijk niet of ik ermee door wil gaan, of dat ik het zal uithalen.

En ook het haakproject dat thuis op me lag te wachten, deed me niet meer zo veel en heb ik ook al aan de kant gelegd. Ik zal toch geen haak-blues hebben opgelopen?

I started a new project in Porto with yarn I bought last year in Istanbul and I worked on it in Sesimbra on the coast, in Alentejo in the middle of wine fields and then... nothing, the yarn stayed in the bag. And now, after coming home, I'm not sure if I'll go on or if I'll frog the whole thing.

And the WIP that was waiting for me when I got back home, also didn't sing to me and I have put it away last afternoon. I sure hope I didn't catch crochet-blues while I was away. Uh oh!


Maar genoeg over mij, hoe is het met jullie?

But enough about me, how are you guys?

11 opmerkingen

  1. Klinkt heerlijk!
    Onze vakantie lijkt al weer zo ver weg.....
    Wel volop aan de haak aan projecten die al heel lang liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt heel mooi. Het lijkt al zo ver weg dat ik vakantie had, en dat terwijl ik ook alweer bijna ga. Ik vind de kleurencombi erg mooi. Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die blues is herkenbaar, dan wil ik teveel en doe ik per saldo niets.
    Al die plaatsen waar je komt is niet zo herkenbaar, maar heb een paar reisjes in het verschiet om naar uit te kijken, dus toch nog crochet on the go binnenkort!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je vakantie zag er heetlijk uit. Wij gaan over paar dagen. Ook ik neem paar bolletjes mee. Ben benieuwd of ik er wat mee ga doen. En de sjaal waar ik nu mee bezig ben, is hopelijk precies af.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De haak-blues. Soms begin je in een bepaalde (lees: vakantie) stemming aan een haakproject. Maar ja, thuis is alles anders. Dan smaakt het vakantie-eten toch iets minder en dan is de zin voor het vakantiehaakwerk ook iets minder.
    Gewoon lekker allebei uithalen en aan iets beginnen waar je nu zin in hebt.

    Veel haakplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gisteren toch mijn werkje van voor de vakantie weer opgepakt en afgemaakt. Ben er toch wel tevreden mee, heb gelukkig erg leuke kleuren gekozen. Over mijn vakantieprojectje moet ik nog even nadenken... hรจ!

      Verwijderen
  6. Maybe if you put your crochet away for a while you'll be happy with it again when you get it out.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yes, the holiday project needs some more thinking through... I decided to finish my other WIP anyway and am pretty happy with it now. Yay :-)

      Verwijderen
  7. And did you like Portugal? Or was the no crochet lack of inspiration?๐Ÿ˜Š

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oooh, I think I had so much FUN in Portugal that I completely forgot to crochet ;-) I absolutely LOVED Sintra!! We were there 2 days and I could've stayed a week, really. It was awesome.

      Verwijderen
  8. And you were in Sintra, where i live! Glad you enjoyed it!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!