My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

Cloth house London

Zoals jullie gisteren al konden lezen, spendeerden mijn lief en ik afgelopen week in Engeland. We bezochten vrienden voor hun 50ste verjaardag. Maar aangezien mijn man nog nooit in Londen was geweest, besloot ik daar wat aan te doen. En zo werden er een paar dagen Londen aan het familiebezoek toegevoegd. We vonden een geweldige B&B in Fitzrovia, vlakbij het British Museum en we liepen binnen 10 minuten naar Soho... door een straat met geweldige stoffenwinkels. De mooiste was deze: Cloth House, op 47th Berwick Street.

As you probably read yesterday, me and my sweet spent last week in England. We were looking up friends who celebrated their 50th bday. But since my husband had never been to London (and that won't do, seriously!) I decided to add a few days in London to our trip. We found a fabulous B&B in Fitzrovia, across the corner from British Museum and only a 10 minute walk to Soho. And that walk went throuh a street filled with fabric shops! And this was the most gorgious one of them: Cloth House, on 47 Berwick Street.

London, Cloth House

London, Cloth House

London, Cloth House

Deze prachtige winkel is gevestigd in een schattig oud pand uit de negentiende eeuw. Apothekerskasten en vakjeskasten vol met linten, potten knopen en gespen en stapels en stapels prachtige stoffen. Zijde, linnen, wol. Allemaal even mooi.

This beautiful shop is set in a lovely old 19th century building. Medicine chets filled with ribbons, jars with buttons and buckles and piles and piles of gorgious fabrics. Silk, linnen and wool. All just equally beautiful.

London, Cloth House

London, Cloth House

London, Cloth House

Ziet het er niet heerlijk uit? Ik geef meteen toe: niet goedkoop, helemaal niet goedkoop! Maar wat een beauties. Zoals deze rollen linnen. Zo jammer dat ik niet echt een project in mijn hoofd had, maar dat was waarschijnlijk maar beter ook voor mijn bankrekening. Kiezen was trouwens ook veel te moeilijk.

Doesn't it look amazing? Oh, I must admit it's  expensive, very expensive. But aren't these just gorgious, these piles of linen. It's too bad I wasn't in the market for any linen, but I guess it's for the best. For my bank account at least! And I have to say, it would've been far too difficult to pick just one or two.

London, Cloth House

London, Cloth House

Dus ik zou zeggen: ga je een keer richting Londen (en dat moet je vooral doen!), stap uit bij metrohalte Oxford Circus of Tottenham Court and hop hop hop naar Cloth House.

Hier vind je nog meer leuke (budget)tips over een stedentrip Londen en leuke trendy budgethotels.

So, if you were already thinking about visiting London (and you totally should!), get off at Subway stop Oxford Circus or Tottenham Court and go go go to Cloth House.

11 opmerkingen

  1. wow ziet er heerlijk uit! Ben dol op oude klossen! Heel gaaf, groetjes Lisanne

    draad en praat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de tip. In augustus ben ik in Londen en ga dan even kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk van die tripjes.
    Ben je er zeker van dat je je man Londen hebt laten zien? Volgens mij heb je hem alleen de handwerkwinkeltjes laten zien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HMMMMMMMMMM....zalig!! Doet me denken aan m'n eigen tijd (jaartje) in Londen, ondertussen 8 jaartjes gelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh ja daar zou ik ook wel even willen struinen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto's! Ziet er geweldig mooi uit daar. Hebberig word ik ervan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love this shop and it's quite close to another favourite - Liberty you would love it too x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk! Ik ga het op mijn lijstje zetten.... Wij gaan eind april naar Londen. Nog meer tips?

    Groetjes annemieke van Sifilantjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jazeker!! De meeste trips vind je op: www.mooistestedentrips.nl/londen en ik schreef op deze website diverse berichten over Londen (en er komen binnenkort weer nieuwe bij). Mocht je op de hoogte willen blijven, je kunt volgen via Bloglovin http://www.bloglovin.com/blog/11817897

      Verwijderen
    2. Ik kom je volgen! Kom je ook eens bij mij buurten? Gewoon voor de leuk ;-)

      Verwijderen

Thank you for stopping by and reading my blog! Don't be shy, just leave a comment. I love reading them!