My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

WIP Wednesday

Oké, ik moet toegeven dat ik het lastig vind om me van de televisie weg te rukken. Met al dat Nederlandse eremetaal op de Olympische Spelen. Daar word je toch bijna Mart Smeets van hè, want wat doen 'we' het goed. Maar gelukkig is het nodig om totaal nutteloos voor de televisie te hangen. tegelijkertijd haken kan ook.

I have to admit that it's hard for me to pull myself away from the television these days. The Dutch are doing very good at the Olympics and I am getting all patriotic! Lucky for me I can actually do something whilst glued to the Olympics: I can crochet.


Ook al is het nog middenin de zomer, ik kijk toch alvast wat vooruit naar de herfst. Mijn favoriete seizoen. Ik koos voor een nieuwe kussenhoes mooie herfstachtige, stemmige en vintage geïnspireerde kleuren.

Even though it's still summer, I am already looking ahead towards the fall. My favorite season. For a new crochet pillow cover I choose vintage inspired, autumny colours, completely feel-good I think.


Ik haak met Drops Paris, echt een aanrader. lekker dik en ontzettend sterk. Maar toch zacht. Als het om katoen gaat, vind ik het een van de fijnste garens om mee te haken. Voor elke kant heb ik 49 vierkantjes nodig, dus ik heb nog wel even voor de boeg. Maar is er na de Olympische Spelen nog wat leuks op tv om bij te haken?

I am crocheting with Drops Paris yarn. One of my favorite cotton yarns. It's strong and yet very soft. For each side of the pillow cover I need 49 squares, so I am not done crocheting just yet. But, tell me... what can I watch on tv after the Olympics end, to crochet along to?

7 opmerkingen

  1. Prachtige kleurencombinatie inderdaad. Drops Paris is t/m 19 augustus bij Echtstudio in de aanbieding voor 1,50 per bol! http://www.echtstudio.nl/wol/drops-paris
    Ik krijg een dezer dagen een bolletje van iemand opgestuurd om te proberen want ik lees zoveel enthousiaste reacties .. maar eerst proberen voor ik weer veel te veel geld uitgeef ;)

    Groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fall is my favorite season also. I like the colors you picked. Looking forward to seeing the finished pillow.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier is de herfst al in aantocht. De winkels staan en hangen hier ( Duitsland )al vol met herfst kleren.
    Mooie warme kleurtjes heb je uitgezocht.
    Ik wens je veel haakplezier.
    Groetjes uit Bonn.
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je gebruikt prachtig garen en de kleuren zijn beeldschoon. Ik kan me voorstellen dat je er van geniet om er mee te werken. Dat wordt een heel mooi kussen volgens mij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleuren! Held, ik ben ook al een hele tijd bezig met een kleedje van mini-grannys en weet hoeveel werk het is... Haakse!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kleuren liggen er klaar bij je... de herfst? nee hoor een nazomer hoop ik! het ziet er mooi uit en je inspireert me wel. groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Na de OS is er vast weer genoeg ander leuks op tv... Dan beginnen er weer allerlei nieuwe programma's... Heerlijk is dat, om een hele dag voor de tv te hangen en lekker creatief bezig te zijn... Je deken wordt prachtig. Ik hoop op veel Nederlands eremetaal, is jouw deken ook lekker snel af...

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Laat gerust een comment achter.
Lees ook de Privacy Voorwaarden.

Thank you for visiting my blog! Don't be shy and leave a comment.
Read my Privacy Policy.