My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

My week in photos #8 (and a Give Away winner)










Deze week:
- Begon ik aan een nieuw haakproject, eindelijk weer eens een ripple!
- Toen ik in Newcastle was, kon ik het niet laten om even tussen de tijdschriften te neuzen. In Engeland hebben ze zo veel leuke haak- en breitijdschriften. Daar kan ik zo blij van worden. Vaak krijg je er ook nog iets leuks bij, zoals bij Knitting en Crochet. Wat zal ik met die bolletjes eens gaan maken?
- Las ik ook Simply crochet, zo'n heerlijk blad. Bovendien staan er altijd wel patronen in waarvan ik denk: die wil ik weleens maken.
- Blogde ik over mijn ervaringen in een fijn hotel in Boedapest.
- Genoot ik ontzettend van de zomer. Lekker BBQ'en met mijn lief en snijbiet eten die op mijn eigen balkon heeft gegroeid, zo fijn.
- Rouwde ik, net als jullie, om de slachtoffers van MH17. 4 jaar geleden zat ik met met man op dezelfde vlucht. Op weg naar Sydney, via Kuala Lumpur. Met afschuw zag ik hoe de lichamen in open velden lagen en in treinen. Ik was gisteren dan ook opgelucht en geëmotioneerd toen de eerste rouwwagens richting Hilversum gingen, om hopelijk snel terug te zijn bij hun geliefde nabestaanden.

This week I:
- Started  a new crochet project, a lovely ripple. Yay!
- Unwrapped my Knitting & Crochet magazine, which contained some balls of yarn as pressie. Love that. I bought the magazine in Newcastle. In England there are just so many more crochet magazines for sale. I wish we had that in The Netherlands.
- Read Simply Crochet, another great magazine which always has gorgious patterns I wanna make right away.
- Blogged about a fine stay I had in Budapest.
- Enjoyed summer to the max! We BBQ'ed and I cooked dinner with some chard that I gew on my own balcony, isn't that fun?
- Mourned the victims of flight MH17. Four years ago my husband and me were on the same flight, on our way to Sydney via Kuala Lumpur. I was horrified to see what happened to the remains in the fields of Ukraine and was so relieved to welcome the first remains back home yesterday during our national day of mourning. At least here they are safe and everything will be done to get them home to their loved ones so they can find a final resting place.


En dan... de Give Away winnar van de Nordic Shawl.

Om te beginnen wil ik alle deelnemers ontzettend bedanken voor hun mooie en bijzondere verhalen. Heel dapper dat jullie dit wilden delen. Ook de niet-winnaars wens ik dan ook heel veel sterkte bij het ondersteunen van hun geliefden.

And then... the Give Away winner of the Nordic Shawl.

To start, I'd like to thank you to share all you honest and beautiful stories with me. You are very brave. I wish everyone who'se struggling all the best and all the luck in the world. 

De winnaar is... The winner is...

Ingrid Van Kaam
Die de sjaal voor haar nichtje wilde winnen.
Who wanted to win the shawl for her cousin.

Ingrid, stuur je me je adres even toe? Dan komt de sjaal zo snel mogelijk naar jou en je nichtje toe!

2 opmerkingen

  1. Thanks for sharing your week's photos. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, hoi. Ik heb mijn adres aan je doorgegeven, heb je hem ook doorgekregen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Laat gerust een comment achter.
Lees ook de Privacy Voorwaarden.

Thank you for visiting my blog! Don't be shy and leave a comment.
Read my Privacy Policy.