My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

My week in photos #9

My week in photos

My week in photos

My week in photos

My week in photos

My week in photos

My week in photos

My week in photos

My week in photos

My week in photos

My week in photos

Deze week:
- Begon ik als de wiedeweerga aan een nieuwe gehaakte deken! Hij moet binnenkort al af, dus ik moet nog even flink door haken!
- Droomde ik nog even weg bij de vakantie naar Turkije. De stedentrip Istanbul was weer heerlijk. Ik schreef dan ook over mijn twee nieuwe favoriete buurtjes: Cihangir en Çukurcuma waar je geweldig vintage kunt shoppen en zulke leuke cafés hebt.
- Bakte ik een flan, die nog geweldig lukte ook! Puur uit noodzaak hoor, ik had nog een pak melk staan dat anders over de datum zou gaan.
- Zag ik mijn éérste bloempie in mijn 'Bag to Nature' (van Natuurmonumenten) verschijnen. Hoera voor geduld!

Hoe zag jouw week eruit? Vertel!

This week I:
- Started like lightening on a new crochet blanket. This one has to be done soon, so I better hurry up!
- Had some more daydreams about our trip to Turkey. Oh, how I loved being back in Istanbul. Completely fell in love with the Cihangir and Çukurcuma neighbourhoods that are just like Paris. The vintage, the cafés, the bookstores. Ah!
- Made a flan, and it tasted great! And to think that I just made it 'cause I had a large carton of milk sitting around doing nothing.
- Saw the first little violet appear in my little balcony garden. Love it.

So tell me! What did your week look like?

9 opmerkingen

  1. Hello! Your pictures are very nice!!! Thanks for sharing them :)
    Jolana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I am working on a ripple blanket too, in fact, I have seen several around in blog land today. It must be the time of year bringing them out!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Elke keer als ik die dekens die je haakt zie denk ik dat ik toch echt eens moet leren haken! (breien kan ik wel, maar haken niet...). Deze week ben ik weer gaan werken na 4 weken zomervakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo te zien een heerlijke en gevarieerde week. Mooie foto's. Zo laat je ons even meegenieten.

    Succes en veel plezier met het haken van de deken, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als ik al een klein beetje kon haken zoals jou Esther....was ik al heel gelukkig☺
    Mooie kleurencombinatie!

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, die deken! Ik ben ook met zo'n 'zigzagdeken' bezig, maar dan maar met drie kleuren. Ben benieuwd hoe hij wordt! Ga je er nog een rand omheen maken? Daar twijfel ik nog over!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi! Nee, haak er geen rand omheen, dat heeft een zig zah nooit nodig vind ik. Succes!

      Verwijderen
  7. Dat gaat weer een prachtige deken worden, zo te zien. Een flan, mmmmm klinkt lekker! Leuke week gehad zo te zien. Geniet van je zondag.
    lieve groet,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Laat gerust een comment achter.
Lees ook de Privacy Voorwaarden.

Thank you for visiting my blog! Don't be shy and leave a comment.
Read my Privacy Policy.